Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 I døråpningen til høyre ser jeg en person. Noen flere som ser det?? http://www.finn.no/finn/viewimage?finnkode=10913753&reference=realestate/georg/georg1359820081210_135981.jpg&adheading=PRAKTFULL%2C+NYERE+VILLA+MED+N%C6RINGSDEL%3CBR%3EKALVETANGEN+-+N%D8TTER%D8Y+-+B%C5TPLASS&sid=12abctO8Xi007228&pos=14&tot=1000&adTypeId=1&WT.svl=Hovedbilde
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Altså klikk til du kommer til soverommet med dobbeltseng og rødt sengeteppe.
FuriLaks Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Ser ikke noen døråpning til høyre. Hoveddøra? Hadde håpet det var noe skikkelig saftige greier =)
FuriLaks Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Haha, driver du med skjult reklame av huset du skal selge?
Gjest Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Nope, det er en lysflekk. Dårlig kamera eller belysning tenker jeg. men det ser ut som noen prøver å gjemme seg bak dørkarmen til venstre:)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Ikke på hovedbildet, men på soverommet med dobbeltseng og rødt sengeteppe. Der ser jeg en person i døråpningen i den høyre døra. Bare klikk til du kommer til soveromsbildet.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Jeg så ikke noe der heller jeg.. Sikker på du ikke bare vil skryte av huset du skal selge da? He he :-)
Gjest Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 Det er jo 4 lysflekker på rad og det siste havner i døråpninga så det ser litt ut som et hode.
Gjest Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 HAHA akkurat det tenkte jeg også.. Men det var et fint hus da! Skulle gjerne bodd i dét for å si det sånn ;D
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #12 Skrevet 20. august 2007 Overhodet ikke mitt hus:) Det var en sinnsykt dyr bolig:) Skvatt litt da jeg syns det ser ut som noen som står i døra.
PopUp Skrevet 20. august 2007 #13 Skrevet 20. august 2007 Mulig jeg som er heltreg, men kan ikke se noe som kan ligne på et menneske engang jeg...
Gjest Skrevet 20. august 2007 #14 Skrevet 20. august 2007 Men dersom det ikke er ditt hus, hva er vitsen med å være anonym? Huset er jo fint, så er iallfall ikke derfor du har valgt å være anonym, ville ikke vært anonym hvis jeg hadde et så fint hus!
Expat Skrevet 20. august 2007 #15 Skrevet 20. august 2007 Hvis det er det bildet der senga er sett på skrå, er det downlights på badet som lager den ovale lys-greia på veggen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå