Gå til innhold

Ser dere denne personen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså klikk til du kommer til soverommet med dobbeltseng og rødt sengeteppe.

Skrevet

Ser ikke noen døråpning til høyre. Hoveddøra? Hadde håpet det var noe skikkelig saftige greier =)

Skrevet

Haha, driver du med skjult reklame av huset du skal selge?

Skrevet

Nope, det er en lysflekk. Dårlig kamera eller belysning tenker jeg. men det ser ut som noen prøver å gjemme seg bak dørkarmen til venstre:)

Skrevet

Ikke på hovedbildet, men på soverommet med dobbeltseng og rødt sengeteppe. Der ser jeg en person i døråpningen i den høyre døra. Bare klikk til du kommer til soveromsbildet.

Skrevet

Jeg så ikke noe der heller jeg.. Sikker på du ikke bare vil skryte av huset du skal selge da? He he :-)

Skrevet

Det er jo 4 lysflekker på rad og det siste havner i døråpninga så det ser litt ut som et hode.

Skrevet

HAHA akkurat det tenkte jeg også.. Men det var et fint hus da! Skulle gjerne bodd i dét for å si det sånn ;D

Skrevet

Overhodet ikke mitt hus:) Det var en sinnsykt dyr bolig:) Skvatt litt da jeg syns det ser ut som noen som står i døra.

Skrevet

Mulig jeg som er heltreg, men kan ikke se noe som kan ligne på et menneske engang jeg...

Skrevet

Men dersom det ikke er ditt hus, hva er vitsen med å være anonym? Huset er jo fint, så er iallfall ikke derfor du har valgt å være anonym, ville ikke vært anonym hvis jeg hadde et så fint hus! :D

Skrevet

Hvis det er det bildet der senga er sett på skrå, er det downlights på badet som lager den ovale lys-greia på veggen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...