snart mamma t 2:-) Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 heisann... er i uke 33 og alt er neste på plass...ikke bilsete da...men lurer på å hente det i morgen... hva med genser/jakke til babyen nå?er det ull det går i...sånn hentesett?...lenge siden sist gang.. har dere kjøpt vippestol å leikestativ/stol eller avventer dere til babyen er litt gamlere?... skal kjøpe himmelseng og vi gleder oss så masse:-) lykke til jenter!! hva mer kan en trenge mon tro?...
junea Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 jeg vil anbefale vippestol helt fra begynnelsen, så får man tid til å gjøre husarbeid eller hva annet man foretar seg i hjemmet! anbefaler også uro til sengen så sovner den lille godt!!! har en matte med regnbue over men det er han nokk litt for ung for! blir sikkert når de blir opp mot 3 måneder eller noe sånt! lykke til=)
snart mamma t 2:-) Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 takker:-) men en kan vel legge dei på gulvet?eller i bagen...?det gjorde jeg med min første...
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 vi har stort sett alt i hus.. stellekommoden kommer i løpet av denne uken tenker jeg... så er det litt sånn småartikler som mangler; stelleprodukter,ammebh, litt kluter og div.. vi skal ha vugge i stuen så kommer til å bruke den en del fra beg når husarbeid ol skal taes, og når jeg skal dusje legger jeg evt bare et teppe på badegulvet den kan ligge på frem til de begynner å rulle:)
Gjest Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Vi har lenge igjen, så her er lite på plass, bortsett fra det vi har fra før da ) Vippestol og lekestativ ville jeg ventet med. Babyen trenger å ligge på en "trygg" plass som ikke er så åpen i starten. Vippestol burde de ikke begynne med så tidlig uansett. Men kjekk når babyen blir litt større og ønsker å følge med. Badekar/balje en fint å ha, stort håndkle til å pakke babyen inn i. Jeg fatter ikke helt de som bruker de små som har et hjørne til hode. Jeg synes de alltid var for små jeg da. Stelleplass med alt tilgjengelig. Vi sørger for et stellebord med hyller forran, slik at vi slipper å strekke oss ihjel etter ting. Hm...vet ikke hva dere har fikset/ikke fikset, så ikke godt å komme på noe i farten... )
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Er ikke enig i uro over sengen. Barna skal sove, ikke stimuleres. Å vende seg til sånt noe er en uting....det er min mening ;o)
mams05 Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Enig i den, fjernet fort uroen til min første. Viktig å venne barna til at i sengen skal man sove, ikke leke:)
rosa og en blå Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 ååh... himmelseng er så koselig.. enig, du trenger ikke å kjøpe uro... den skaper det den blir kalt, -uro..
KlemC 3småUnder3år Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 Å... har jo alt vi da... men gutten min har jo ikke fylt året da... Har kjøpt brukt tvillingvogn og skal hente seng til gutten min iløpet av uka så da stakkars er vi klar.. Ja forutenom å vaske opp alt tøyet...
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 har bare noen håndduker jeg må kjøpe, ammebh, ammeinnlegg og et baby pledd til lille gutt:) Så er alt i hus:) har kjøpt både uro, sengehimmel og vippestol... Men få se om jeg får bruk for det:)
snart mamma t 2:-) Skrevet 22. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. august 2007 takker for svar:-) jeg har ikke kjøpt vippestol men resten...vil vi ha det så får vi heller ta det etterhvert:-) deilig å få alt i orden da!! lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå