1stor1liten =) Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 trodde gjerne b.h hadde senger inne også,men ungene sov visst ute i vogn. da har jeg problemet at jeg ikke har en gos vogn til å sove i. Vogna jeg har til henne nå er en 3 hjuling ,ikke så romslig å sove i men hun har jo sovet i den før da. Kan jeg la de bruke den eller?
Gjest Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Sjekk finn.no om du får kjøpt en gammel simo eller noe til en billig penge jeg ville i grunn ikke brukt den vanlige vogna i barnehagen, både pga masse møkk og fordi jeg er lat og ikke hadde orket å ta den med frem og tilbake hver dag hehe
Forskeren Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Ja, vi har hatt 3-hjuling i bhg i 1,5 år. Nylig kjøpte vi brukt simo vogn til bhg, da lillebror fikk 3-hjulingen.
klg,2 boys now:) Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 skal være glad de sover i vogn får de frisk luft samtidlig.kjøpt emaljunga scooter vi som er god å sove i.å den er rimelig.
1stor1liten =) Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 Jeg får bruke 3 hjulingen nå til å begynne med ihvertfall,har ikke penger til å kjøpe noe med nå.. Får sjekke finn etterhvert. Har ikke pose til vogna, skal jeg ta med dyne da? Vogna triller jeg til barnehagen uansett,bor ikke langt vekke
Kamomille Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 så lenge du triller fram og tilbake til barnehagen, ser jeg ikke hetl rpoblemet med å la den vogna du allerede har brukes til sovevogn. Dersom ungen er for stor til vogna, så er det selvfølgelig en annen sak, men siden du allerede bruker vogna hver da, så passer den vel til barnet??? Du trenger ikke pose hvis sdu ikke ønsker å bruke det. Er selvfølgelig veldig lettvindt på vinteren, men det duger fint med dyne/tepper også! Evt kan du jo spørre om du kan ta med en reiseseng å la henne sove i den? Måtte jo blitt forferdelig trangt i barnehagen dersom de skulle hatt sender stående inne til alle sammen.....
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Da gutten min begynte i bhg hadde vi 3 hjuling, fikk beskjed om å prøve å få tak i en annen, pga at vogna holdt på å tippe flere ganger og personalet hadde hjerte i halsen flere ganger.. På finn.no finner du gode vogner helt ned te 200 lappen.. Om den må sendes e portoen på 200,- så du får en rimelig god vogn selv med porto.. Vil ikkje anbefale å bruke bare dyne, graderstokken kryper mange ganger ned te minus 15, og da e ikkje dyne godt nok.. Dette ble vi fortalt fra personalet i bhg, siden barna legges våkne og de ligger å vrir på seg før de sovner.. Også på finn.no ser du gode voksiposer o.l. te en rimelig penge.. Sett deg ned og bruk litt tid på å sjekke litt rundt, som feks finn.no, du vil garantert finne noe.. Og det e jo ei stund te vinteren slår inn, heldigvis..
Gjest Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 hvis du bor nærme svinesund så har de en vogn på happy land til 500kr. den er ikke fin, men veldig bre og med firehjul. tipper hvertfall ikke tell. men det er ikke en kvalitetsvogn altså. jeg vurderer å kjøpe en til å ha i bhg- og aldri noe annet sted. hehe. men jeg vet ikke helt, spørs om jeg ikke legger i en liten slant til å får noe annet. evt se på finn.no som mange over her foreslår.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 Uff, jeg håper ikke vår må sove ute i vogn når han begynner Han er ikke vant med det + at da må vi ha både ny vogn og ny pose (arveposen fra 3 generasjoner er ikke ok å ha i bhg). Synes det er mye ekstra, Og jeg trodde de egentlig skulle ha soveplasser til de minste barna? Har hørt at det er målet selv om ikke alle har fått det til?
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Gå inn på "gis bort" på finn.no og se! Ofte de har noen gamle gode vogner der, og de er jo gratis;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå