MiaA Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Syns dette var litt søtt jeg; http://www.silverbaby.se/pregnant.html
Fløffy Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Ikke verdens peneste...Godt smaken er forskjellig!
Serial mom Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Var jo litt morsomt da,og heller ikke dyrt. Ikke min stil med lange,store smykker,men jeg kunne fint gitt det i gave til en nygravert venninne eller noe:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå