Gå til innhold

Skje eller gaffel?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva spiser deres 2 1/2 -3 åringer middagen med? Skje eller gaffel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer litt med maten her - gaffel hvis det er pastaskruer, for de vil jo aldri ligge på en skje, mens vi bruker skje til det meste annet. Eller fingrene *grøss*. Må nok øve mer på gaffel, men foreløpig er det det samme for meg bare hun får i seg mat i det hele tatt :o)

Skrevet

Han får både skje og gaffel. Og spiser litt med begge!

Skrevet

Kommer an på hva det er til middag. Er det litt bløtt eller bare enklest å spise med skje, blir det skje. Mens ved biter og slik er det gaffel.

Skrevet

Begge deler... ev. konsistensen på maten kan også avgjøre saken :) Men hun blir straks 2 år da, så fingrene er også populære!

Skrevet

Legger frem både gaffel og skje til toåringen min. Og han bruker begge deler - og hjelper til med fingrene også :-)

Skrevet

2,5 år - legger frem både skje og gaffel, begge deler blir brukt.. Og kniv så klart - kjekt å skjære sine egne poteter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...