*3 prinsesser* Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Hva spiser deres 2 1/2 -3 åringer middagen med? Skje eller gaffel?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Varierer litt med maten her - gaffel hvis det er pastaskruer, for de vil jo aldri ligge på en skje, mens vi bruker skje til det meste annet. Eller fingrene *grøss*. Må nok øve mer på gaffel, men foreløpig er det det samme for meg bare hun får i seg mat i det hele tatt )
Nurse80 Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Han får både skje og gaffel. Og spiser litt med begge!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Kommer an på hva det er til middag. Er det litt bløtt eller bare enklest å spise med skje, blir det skje. Mens ved biter og slik er det gaffel.
Dotten Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Begge deler... ev. konsistensen på maten kan også avgjøre saken Men hun blir straks 2 år da, så fingrene er også populære!
Darth Vader Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Legger frem både gaffel og skje til toåringen min. Og han bruker begge deler - og hjelper til med fingrene også :-)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 2,5 år - legger frem både skje og gaffel, begge deler blir brukt.. Og kniv så klart - kjekt å skjære sine egne poteter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå