ifie Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Gutten min gulper så mye i dag! Handler det bare om luft, eller kan det være andre årsaker også? Han har ikke spist mye heller. Han er tre månder og får bare mm. Noen som vet?
joplaya Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 er helt normalt..Av å til. gulpes det mer enn vanlig..Husker jeg trodde flere ganger at NÅ..nå var det over med gulpinga, men så plutselig begynte det igjen. Her holdt hun på til hun var rundt 6 mnd.Fikk kun mm hun og..
Monajenten Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg har også en gulpebaby:-/ Gutten min er 7 mnd og gulper fortsatt like mye som da han var nyfødt. Han gulper også etter grøt og middag. Har sjekket han flere ganger hos lege men alt er normalt med ham. Så jeg ble bare nødt for å innse at han er en gulper og trenger nye klær ca. tjue ganger daglig:-/
ifie Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 Oi, kjedelig! Håper han gir seg snart da! Og at gutten min bare har en gulpedag:) Takk for svar, dere!
Gøril og Jesper :) Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Her gulpes det hele dagen lang, og vi vasker klær også dagen lang. Er veldig kjedelig når det står på, særlig når klokken er 4 på natta,og han har gulpet gjennom seng og alt.. Det er ikke så kos å bade lillegutt kl 4 på natta synes jeg, da er jeg rimelig trøtt.. Har vært bekymret i starten, men han legger på seg greit nok, selv om han gulper de enorme mengdene.. Ser ut som det kommer opp flere måltider vettu. men det er nok ikke tilfelle håper jeg..
Monajenten Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Så er det her også. Ser ut som om han gulper opp alt som er i magen og mer til....men han legger bra på seg og er straks 9 kg nå, så det er liksom ikke noe gale med ham. Plagsomt likevel da, skulle nesten ønske at det heller var noe som kunne "fikses".
Frk. Vable Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Min gutt gulper også ekstremt mye i perioder. Virker som han har ca. en uke med gulping i mnd ca. Men han legger fint på seg og er en stor gutt, så det er visst helt normalt. Kan være at lukkemuskelen nedi magen er litt løs, det er visst vanlig på babyer, men det går seg som oftest til.
Gøril og Jesper :) Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Håper det går seg til. Min er bare 19 dager gammel. Men gulpingen har blitt verre.. Det er jo ikke noe farlig med denne gulpingen, men merker at jeg gruer meg til amminga hver gang nå, fordi jeg synes det er så slitsomt med denne gulpingen, også synes jeg synd på Jesper når han gulper så mye. Men, nå er det ammetid igjen, så får vi se hvor mange klesskift som skal til denne gangen.. Vasker en del klær for å si det sånn.. Min gulper til nesten hvert måltid han...
boble <3 Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 Åh sånn har vi det også. Mali bare gulper og gulper, må skifte ofte både på jenta og meg selv, er sjeleglad for den nye vaskemaskina vi fikk rett før termin for å si det sånn...;0) Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for at hun kunne få sluppet denne gulpingen, kan umulig være godt å få all mm i retur stakkar!
Gøril og Jesper :) Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Ja, enig i den Thia. Skulle virkelig ønske at det var noe man kunne gjøre for å få slutt på denne gulpingen. Jeg prøver å rape Jesper OFTE under måltid, men han blir bare sint når jeg tar han opp i rape-posisjon. Og han raper IKKE for mye.. Men, selv om vi får ut en rap eller to, så ender det jo som regel i gulping fordi.. På helsestasjonen sa de at det alltid ser mye verre ut enn det egentlig er, men jeg synes allikvel at det ser ganske så ille ut når det kommer opp. Her kommer det opp MYE. Hva med dere? Bruker veldig lang tid på amminga nå, for etter gulpinga skal Jesper ha mer mat.. Også gulper han opp den, og da blir det en litt ond sirkel. Satt i nesten 3 timer nå i sta, og nå sover han søtt i vogna si. Håper han blir mett, og ikke bare sliten av denne gulpinga..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå