Gå til innhold

Noen som har fjernet føflekker her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i dag og gruer meg skikkelig! Er så redd for å bli kuttet og sydd i! Og det etter en fryktelig fødsel med klipp, nål og tråd.. Trodde ikke jeg skulle bli redd etter den opplevelsen. Er det vondt etterpå? Og går det bra å dusje? Vil ikke vil ikke vil ikke!!! :(((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe er vel ikke noe å grue seg til vel!

Du får pittelite bedøvelses stikk i hver føflekk, svir bittelitt =)

Kjenner ikke at de skjerer eller syr. Er heller ikke vondt etterpå. Spørr om dusjing, du kan sette på dusjplaster om det ikke skal bli vått.

Tar en stund før arret blir bra.. her ble det ikke skikkelig bra før etter et år. men men =)

Skrevet

Jeg la meg ned og fikk bedøvelsesprøyte. Sa til han "si ifra når du begynner da". "Er ferdig allerde jeg" fikk jeg til svar.

Så det er fort gjordt og du merker ingenting etter sprøyta. Gjør ikke noe vondt etterpå heller. Går fint å dusje men det er viktig å skifte på det etterpå for å holde det tørt når det gror.

Skrevet

Jeg kjente kun at han rispet litt i huden, akkurat som om han skrapet meg med neglen.

Overhodet ikke vondt og ingenting å kvi seg til

Skrevet

Jeg fjernet en i tinningen en gang, DET var ekkelt det! Jeg spydde faktisk, for det var så jævlig..

*mohahaha*

Neida, det går så bra så. =) Har fjernet to på ryggen oxo, og alt man kjenner er den sprøyta.

Hvor er det du skal fjerne da?

Skrevet

Jeg har på ryggen. Det som var mest vondt var da han skulle knytte tråden han hadde sydd med, da kløp hen meg med pinsetten......

Går veldig bra!!

Skrevet

Hmm, da jeg fjerna føflekk kutta de den ikke bort. Hudlegen "brente" den bort. Lukta skikkelig ekkelt, men ikke vondt i d hele tatt. Fikk bedøvelse, og slapp sying. Gikk kjempefort, og blødde bare bittelitt etterpå. Gjorde ikke vondt etterpå. Har blitt sydd et par sting i hodet for mange år siden, gikk fint an å dusje etterpå, og ikke spesielt vondt etterpå heller.

Går nok helt bra skal du se:-)

Skrevet

Det går så bra! Jeg har fått fjerna masser av de og det eneste som var fælt var bedøvelsen. Kan være litt ømt etterpå men 3-4 dager så gir det seg. Du kan dusje morgenen etter og inn til legen for å fjerne stingene etter 12-14 dager.

Skrevet

Har bare brent bort noen jeg da. Men, det kjente man, da jeg ikke fikk bedøvelse. Men, var utrolig fort gjort, og ikke sååå vondt. Mest ubehagelig. Fjerner du noe med bedøvelse, så kjenner du jo ingenting, bortsett fra ev. et lite stikk fra sprøyta. Går såååå bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...