lullen snart 4trollunger :) Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 jeg har veldig lyst til å kjøpe besafe izi sleep fordi jeg har lest så mye bra om den.
el destino Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 hei Jeg har tenkt og kjøpe den samme til min lille. Har hørt veldig mye bra om den. Både at den er sikker i trafikken og at den også er veldig bra for ryggen til den lille. Men dette er jo tester jeg har hørt fra. har ikke hørt om noen som har erfaring med den.....
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 jeg syns at de anbefaler den i hytt og pine. hehe den er litt dyr, men absolutt verdt det syns jeg. skal ha flere barn senere så da kan jeg heller bruke den igjen.
Serial mom Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Svigers selger Besafe izi sleep,så vi får en sånn av dem:-) Har valgt den helt lyse,lur som jeg er,he-he!(blir fint når bikkja tørker seg oppetter den og ungen gulper og griser med kjeks!) Eneste dumme med dem er at de er veldig tunge,men samtidig skal man kanskje ikke bære så mye rundt på de heller da. Man får også kjøpt hjul/vognunderstell som man kan sette setet oppå,de er jo supersmarte om man bare skal ut å handle mat,eller en snartur på et kjøpesenter eller noe. Slipper å ta med den store barnevogna i bilen alltid!
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 heldig dere er! ja sant det. leste også at de passet til de fleste barnevogner. så man kan jo være heldig.
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Hehe, vi har også kjøpt den bilstolen i den lyseste fargen. Hørt masse bra om den, eneste negative er at den kan være litt innvikla å feste med sele. Men men, er vel med bruksanvisning:)
Minnie Mom Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Jeg vipper mellom maxi cosi og izi sleep. http://www.barnimagen.com/forum/thread/5610499 http://forbrukerportalen.no/Tester/2007/1179829007.37/product_compare?products%3Alist=10568&products%3Alist=10581&compare=Sammenlign+valgte
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 vi har akta graco bilsete med base.. abolutt å anbefale det også. lett og veldig praktisk
Kakebakesøte Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 Vi hadde Maxicosi Cabrio sete (mener jeg det heter) til førstemann og det skal vi bruke til nestemann også. Var og er et veldig godt sete
Beama Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Vi har stått mellom izi sleep og maxi cosi cabrio. Begge har jo kommet forholdsvis bra ut i tester... Vi endte på Maxi cosi, fordi det tar litt mindre plass i bilen og fordi det veide 2 kilo mindre. Jeg blir nødt til å bære babyen i setet endel når jeg skal levere storesøster i barnehagen... og med min dårlige rygg vil jeg ha det lettest mulig=)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 20. august 2007 #12 Skrevet 20. august 2007 Her i huset har vi kjøpt Maxi Cosi Cabriofix. Har ikke bestemt om vi skal ha basen eller ikke.
Maria-B Skrevet 20. august 2007 #13 Skrevet 20. august 2007 Jeg har kjøpt akta graco med base og trille
Topp 10. Skrevet 21. august 2007 #14 Skrevet 21. august 2007 Vi går for maxi-cosi, i lys beige:) Valget endte på denne fordi den var nett og liten, lett å bære og den fungerer på understellet på vogna vår:)
Gjest Skrevet 21. august 2007 #15 Skrevet 21. august 2007 Vi skal kjøpe MaxiCosi Cabriofix! Vi hadde BeSafe til forrige barn, men ettersom vi kjøpte en Quinny Speedi 3X da minstemann var 6 mnd., bytter vi ut BeSafe-setet med MaxiCosi fordi det passer til Quinny understell. Jeg var fornøyd med BeSafe-setet, det eneste er at jeg synes det var klønete med klaffen under. Mulig de har sluttet med den på de nye setene. Jeg synes også at setet kunne vært litt dypere, og det er også en grunn til at vi bytter til MaxiCosi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå