Lykkelig med 2 barn Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Fikk så lyst til å bake kake!!! (Skjer jo aldri!!! Må nærme seg fødsel snart) Har du en oppskrift på lager?
prøvekluten+3små Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 6 egg+6 dl sukker=piskes 6 dl hvetemel 3dl soyaolje 3 ts bakepulver 3 ts natron 3 ts vaniljesukker 8 dl finraspet gulrot bland inn olje og gulrot til slutt fyll: 200gr philadelphia naturell 4 ts vaniljesukker ca 1/2 pk melis 120 gr smør stekes ca 40 min ved 175 grader midt i ovnen dette blir verdens beste gulrotkake!
Lykkelig med 2 barn Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Hey... supert! Jeg skriver ned oppskriften så blekket spruter!!
prøvekluten+3små Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 ..glemte å skrive at denne skal i smurt langpanne;o)blir mye kake! jeg eter meg alltid forderva på denne jeg..hehhe;o) med andre ord PERFEKT for gravide damer!
Lykkelig med 2 barn Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 Tusen takk.... fyllet skal på etter den er stekt eller? (Nå skjønner du hvor ofte jeg baker.. hehe)
prøvekluten+3små Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 *fnise* ja...vent til kaka er litt avkjølt før du har på fyllet du...da stivner det fortere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå