Mamma jei Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Han sier han ikke ønsker seg noe selvsagt... Bortsett fra snill kjerring og unger! Hehe )
trillemamma Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Godt spørsmål. Sist endte jeg opp med gavekort på kjøpesenter, i mangel på ideer. Jeg synes selv det er utrolig kjedelig, men han var veldig fornøyd og brukte pengene på dress. Nå vet jeg faktisk hva han skal få neste gang, selv om det er over et halvt år til. Han har gitt utrykk for at han ønsker seg skikkelig profesjonell massasje. Så det blir neste presang.
Monajenten Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg har vært hos fotograf og tatt sensuelle bilder som kjæresten min skal få i jubileumsgave;) Men det koster jo litt penger da, vet ikke hvor mye du har tenkt å bruke på bursdagsgave.
Mamma jei Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 Oioioi, sensuelle bilder. Hørtes spennende ut! Men det får bli en annen gang. Rekker ikke det nå. Huff, helt blank jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå