flashdancepants Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Jenta mi har blitt så urolig den siste uka, fekting, grining, åling og kloring faktisk, vil ingen ende ta. Nå har hun også brgynt å knurre. Og sikler som om det var premier for det. Fram til nå har hun vært veldig rolig. Hun er tre måneder -- flere som har opplevd noe liknende i samme alder?
klg,2 boys now:) Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 tenner tenner tenner ingenting annet ¨å si:)
flashdancepants Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Hm, ja stemmer vel kanskje det. Da får man sånt guff å smøre på, sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå