Gjest Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 har et spørsmål jeg var innom siden din,og lurte på hvor du får sånne bokstaver som du har på babyen i magen sin side ? der hvor det står i magen,ultralyd osv ?
miss_chica Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 kommer tilbake litt over 1330. skal prøve å forklare deg det da =)
miss_chica Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 sånn! mye stress på jobben akkurat nå! =) men du går inn på: tools - glitter graphics - text graphic without background øverst i feltet der skriver du det du vil f eks *(brukte stjerne foran jeg da) ultralydbilder huk av på den første welcome skriften velg skrifttypen du vil, jeg har 20 på step 3 har jeg tatt 1/4pt og svart som outline color step 4 tok jeg den lyseblå fargeboksen og såå tror jeg du skal være ferdig. morsomt å eksprimentere litt med de forskjellige outlinefargene og skriftene, men det er det jeg gjorde på de der hverfall. håper ikke jeg har misforstått heeelt her nå hehe =)
miss_chica Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 bare hygglig! legg ut linken din så jeg kan se hvor fint det blir da =)
Gjest Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 skal sende deg på pm har forresten gitt deg addressa i gjesteboka di )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå