Gjest Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 noen som har hørt om det ?? er inne på vognskilt.no og der ser jeg så mye fint bl.annet ammebånd....!
Expat Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Det er et "huske på" bånd der de med ekstrem ammetåke kan merke hvilken pupp de ammet sist, når det var etc.
Blue Lady Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Kanskje sånn armbånd du skal sette på det håndleddet på den siden du ammet sist?
Gjest Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 åja...hehe..blir bare enda mere forvirra av slikt jeg...veninna mi gir gutten sin pupp på begge sider vær gang hun mater han så trenger kanskje ikke ammebånd hun da...hehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå