sneipen <3 snuppa Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 planlegger ikke å få baby nå enda.. men lurer på hva man kan gjøre for at det skal bli ei jente? har en gutt på 1 1/2 år,så det hadde vært gøy med jente:) ikke for det; alle barna som vi kan få er hjertelig velkommen:) :)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Masse sex, flere ganger til dagen..dette gjør susen:)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Hei! :-) Jeg ønsker meg også en jente-baby og har fått dette rådet av en gynekolog: Mannen skal spare sæden så leenge som mulig og ha sex en gang like før EL! Har ei veninne som dette har funket på 2 ganger,! Hun hadde sex, 1 - 2 ganger på 1 mnd første gangen det ble jente, og kun 1 gang på 1 mnd, ca 2 dager før EL andre gangen det ble jente! :-) Hun har også 2 gutter og da hadde dei visst oftere sex! Stemmer på meg med gutta mine også! Da hadde vi ofte sex! På Babyverden.no står det også under gutt eller jente: Det tar 72 dager å lage en sædcelle og dette skjer kontunierlig så det går ikke ann å gå tom eller spare opp et lager , men venter du lenge (med å ha sex) tyder det på at jentesædcellene har overtaket! :-) For guttesædcellene lever kortere og tåler mindre, mens jentesædcellene lever lengre og er mere hardføre! :-) Og etter hver påfylling med sædceller så blir det mere og mere jentesædceller i den første spruten er i pungen! Det er noe av det samme som er anbefalt å ha masse sex , opptil flere ganger om dagen, da blir det flest gjenlevende jentesædceller i egglederen når egget kommer! Det er altså det samme som skjer i pngen! Lykke til! :-) Håper vi sitter med en jentebaby i fanget om ikke alfor lenge begge to! :-)
sneipen <3 snuppa Skrevet 22. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2007 hehe:)) takk for svarene:) men vil vente enda et år før neste er på vei...? hm,,,får se;)
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 22. august 2007 #5 Skrevet 22. august 2007 Tror det ikke er noe fasit. Jente 1 massse sex full planlegging. Denne gang ikke planlegging lite sex =0) Er mennene som bestemmer kjønnet så du får ta deg en lang prat med lillemann =0).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå