♥Snulder Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 NÅ har jeg tid til å sette meg ned noen sekunder uten å tenke bryllup!!! Jippi!!! Eller ikke helt da... nå er det minnene som kverner!!! Og de er kjempeflotte!! Min bryllupsdag startet tidlig... jeg og forloveren min sto opp og dusjet, satte oss i bilen og dro til hennes søster som skulle gjøre sine mirakler med meg. Der ble jeg satt i en god stol med beina opp, servert mat og drikke, frukt og sjampis mens hår og sminke kom på plass! Deretter dro vi hjem hit.... og der var det fullstendig kaos med mine foreldre som prøvde å få på 5 barn finstasen ;=) Men alt ordnet seg, og vi ankom feststedet. Der møtte min råkjekke(!!!) mann meg og vi samlet våre små for å gå ut til vielsen. Karomamma sang vakkert!! Og jeg begynte allerede da å kjenne at jeg var rørt og var redd for at tårekrana skulle skrus på!! Men samtidig satt jeg og fliret for meg selv over 6 åringen vår som nektet å gå frem med ringene. De måtte vi simpelthen få noen til å hente før de skulle på!! Vi ble gift i fantastisk flott vær! Fotografbildene ble tatt, og vi var klare for middag! Masse flotte taler, og utrolig nok så klarte jeg min egen uten å rote alt for mye, tror jeg?!? Var en liiiiten tanke nervøs;=) Bryllupsdansen ble som vi forventet, en liten overraskelse for gjestene...hihi... Kaker ble inntatt uten cognac.... den sto pent og pyntelig på hylla hjemme!! Vi må nok en liten tur til Oslo for å sjenke Karopappa snart;=)..... Og gaver ja!! Vi fikk så mye fint! Ingenting som må byttes! Alt i vår smak! 2 av gavene satte vi litt ekstra pris på, for vi skjønte at det var en spesiell tanke bak. Min forlover og gemal hadde laget en diiiiger ferieveske" med alt av tilbehør man trenger for full avslapning. Masse bøker, sudoku, godis, vin, massasjeoljer og vannleker og en hel haug med kjærlighet p å pinne! Alt skal legges rett i kofferten og tas med på tur! Og gaven fra dere ..... ett pengetre!!! Hihi... flott altså! Bare synd svigermor "høstet" det før vi fikk sett det i full blomst. Men jeg sitter og titter spent etter om det kommer nye "knopper"! Og ikke minst engelen... med omtanke og varme bak....som gjør at tankene går til Attpåklattens englesøster!!!! Den henger allerede oppe!!! Jeg er rørt, jeg er glad og jeg er heldig som har fått en slik flott mann pluss har så fine venner!!!!!
Plutseliten :) Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Høres ut som dere hadde en fantastisk flott dag! Ingenting er bedre enn det...og hadde det ikke vært for småting,som sjenert 6 åring,manglende cognac og ribbet pengetre...hadde det jo vært mindre å mimre om og le av Nyt hvetebrødsdagene....kos dere med minnene og GRATULERER igjen
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Nå får du meg til å sippe IGJEN!!! Jeg som trodde at slusene aldri ville stenge på lørdag:-) Tårer og snørr i skjønn forening:-) Du var så vakker, dere er så flotte sammen du og kjæresten din:-) Og jeg er så glad jeg fikk dele dagen med dere:-)) Tusen takk igjen:-)
Anonym i dag Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Gratulerer kjempe mye, høres ut som dere hadde et drømme bryllupp, heldig med været var dere også. Gleder meg til å se bilder, nyt hverandre og ha en kjempe fin brylluppsferie. Klem fra
Karomamma Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Takk sjøl!!! Jeg må bare si en gang til at vi er veldig takknemlige for at vi fikk være med å dele den perfekte dagen med dere Og du.... hvis pengetreet bærer frukter utover høsten, kan du være så snill å gi beskjed? For da vil jeg at Reveenka skal ordne et slikt tre til meg også, he he....
Reveenka Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Det var et stemningsfullt og vakkert bryllup, og det var så stas å få være gjest! Hyggelig bordplassering for alle tror jeg dere hadde vært nøye med å få til - alle var jo så blide og hyggelige, og pinlig taushet ved bordet var det hvertfall ikke! Han kæillen fra indianerland(nord-odal'n) var kul, da - og jeg fikk æren av å forklare for Karomamma at de sier i istedetfor y, og rett som det er sier de æ istedet for ø også... c",) Og så heldige som i var med æret - det var en varm og flott ettermiddag, og om kvelden ble det sånn fint og kjølig augustklart med en fantastisk stjernehimmel! Ønsker dere til slutt en flott bryllupsreise - husk å nyte hvert sekund(og det er lov å ringe hjem bare for å berolige seg selv, vettu c",)! )
Trollmora Skrevet 21. august 2007 #8 Skrevet 21. august 2007 Gratulerer så mye Fru Snulder !!!! Det høres ut som giftemålet gikk helt etter planene og at både brudepar og gjester var kjempefornøyde! Kos deg på superromantisk ferie med kjærligheta og feriebag:o)
dritgrei hei hei! Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 Kjære snulder! Takk for førbrudstida, og gratulerer med brudlaup og giftarmål! Det var fint for meg å ha deg her inne, og jeg blir glad av å lese at du hadde det fint og at det ble en fin fest!!! hurra!!!!!!!! Vi fikk det til vi, og pene var vi også - jeg har nemlig snust på fjæsboka! klem klem klem
Urtete Skrevet 21. august 2007 #10 Skrevet 21. august 2007 GRATULERER så mye med vel overstått bryllup!!!! Så fint at det ble akkurat så flott som du hadde drømt om! Vi vil gjerne titte på bilder, altså! ))
Travelmor Skrevet 21. august 2007 #11 Skrevet 21. august 2007 Gratulerer med giftermålet og et vellykket bryllup! Det var så kjekt å lese om det. Fikk nesten lyst til å gifte meg på nytt... Men med samme mann naturligvis. Oppleve det på nytt er kanskje bedre. Ser for meg kaoset når alle skulle i finstasen ja. Herlig med 6-åringen som ikke ville gi ringene:-) Tipper det er en historie som kommer frem når han blir litt eldre. Har jo også oppdaga at det er noen av dere her inne som er kjenninger. Hygglig med bidrag som sang under bryllupet og gaver. Pengetre må jo være midt i blinken. Bare hold svigermor unna neste gang det blomstrer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå