sneipen <3 snuppa Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 planlegger ikke å få baby nå enda.. men lurer på hva man kan gjøre for at det skal bli ei jente? har en gutt på 1 1/2 år,så det hadde vært gøy med jente:) ikke for det; alle barna som vi kan få er hjertelig velkommen:) :)
Gjest Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Sex frem til 2-3 dager før el, ikke på el eller over. Ta tilskudd av kalk og tranebær. Drikke appelsinjuice. La mannen ta et varmt bad før sex, bruke stillinger hvor mannen ikke kommer så langt inn og unngå melkeprodukter er det jeg har hørt. Om det er noe belegg for noe av det er jo en annen sak da ;-) Vi prøvd nå alt dette denne gangen og jeg sitter her med en nydelig liten guttebaby på armen :-)
Helnøtt med spire:) Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Hmmm, vi gjor ikke så mye av det vi hehe, og melkeprodukter trykker jeg nedpå hele tiden (elsker det) Jeg har to små nydelige jenter:) Men lov å prøve, så ønsker deg masse lyker til!
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Lite sex med jenta, masse sex med gutta er mi erfaring i allefall! :-) Lykke til! :-)
Helnøtt med spire:) Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Hehhe, vi hadde mye, og vi fikk jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå