Gå til innhold

noen som har utovernavle?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uke 35 her og har ikke fått enda, men mulig den kommer ut npå mot slutten:)

Skrevet

jeg fikk d rundt uke 25..

Skrevet

11 dager til termin og det kan se ut som min navel kommer ut snart, men jeg aner det ikke:)

Skrevet

Jeg er i uke 34 og har de siste 2 ukene fått antydning til utovernavle. Og jeg har alltid hatt uendelig dyp navle, så det ser litt rart ut synes jeg hehe :)

Skrevet

Akkurat når jeg trodde den kom - gikk den litt inn igjen!?

Skulle tro at "tigergutten" har dratt proppen inn og tviholder på den! :0)

Merkelig - men det spretter kanskje ut etterhvert hvis den i det hele tatt skal det, er jo 8 uker igjen så - jeg vokser jo..

Skrevet

Uff.. min kom når magen begynte å bli synlig. (etter uke 20 en gang). Nå er jeg i uke 34 og den står SKIKKELIG ut.. Men så hadde jeg litt utover navle fra før. Ikke sånn som nå selvfølgelig, men var ikke mye til grop, slik de fleste har :(

Skrevet

Hehe, trodde jeg skulle få utovernavle, men så ble den liksom bare ennå mer innover og den har i tillegg fått en slags "leppe" som henger nedover på den øvre halvdelen med et bittelite strekkmerke midt på! Ser helt teit ut!

Skrevet

min var skikklig innover før,men nå står den rett ut å huda rundt er så sterkkt at det har begynt å komme små strekkmerker over den...tror den begynte tidlig å gå utover,men den var flat en stund først,før den kom ut

Skrevet

er i uke 34 og navlen har stått ut ca 2 uker nå ....:-)

Skrevet

Blir navlen normal igjen??

Akkurat som før???

Skrevet

jeg er i uke 29, og den stikker ikke ut enda, men den er helt "flat", dregd utover på en måte, så jeg tror ikke det er lenge før den popper ut;)

Skrevet

Jeg er i uke 30 og den har nettop poppet ut :-)

Skrevet

Håper det!! Ellers blir det svære gensere på meg i fremtiden og 0 strandliv.

Skrevet

35+6 og fortsatt innovernavle! 1 cm dyp ca

Skrevet

er i uke 37 idag. og den kom vel i uke 36 en gang.

Skrevet

uke 32 nå, har vært ordentlig ute i et par uker :)

Skrevet

ca i uke 20 kom den...Så kom veldig tidlig ja.

Skrevet

Jeg har fått utover-navle ja, og det er lenge siden den kom. Husker ikke når, men det burde jeg kanskje siden mannen min synes det er helt forferdelig.

Husker jeg hadde den i midten av juni.

Skrevet

Er i slutten av uke 35 nå og den er nesten helt utpoppa. I forrige svangerskap poppa den ikke ut og da var jeg faktisk større .. hmm merkelige greier :))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...