helenis + E-07 & D-09 Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Je ringte nettopp til Dr. Heldaas i Porsgrunn for å bestille time til 3d ultralyd.. Så sier kontordamen at ja det kan jeg få, så fort de har fått henvisning fra legen min. Trenger man henvisning for å få 3d ul?? Trodde det var noe man gjorde privat jeg..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 private leger tar UL utenhenvisning, men ikke offentlige (tror jeg) Jeg var på tidlig UL på volvat, der har dem ikke 3D, men dem har det på en annen klinikk her oppe, men syns det er for tidlig å dra på det bare 12 uker på vei. Ring rundt på privat klinikker rundt der du bor, skal ikke være nødvendig med henvisning, hadde ikke det jeg.
nenna34 m/desemberbaby Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg har kontaktet Olavsgaten legekontor i Porsgrunn, for 3d ultralyd. Der trang jeg ikke noe henvisning fra legen min. Skal dit på fredag. Skal bli spennende og moro!!
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 Da ringer jeg heller dit, blir så mye styr med henvisning og alt det der..
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 jeg bestilte hos: Olavsgaten legekontor Olavs g 26, 3922 Porsgrunn 35 55 81 11 de var veldig hyggelige..kosta 800,- skal 7. sept (trengte ikke henvisning)
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 20. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2007 Ringte dit og fikk time 10.september =) Åå, nå gleder jeg meg
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 å så morsomt at flere skal dit...legg ut bilder når du har vært der da...spent på om di blir bra,nenna....helenis du skal 3 dager etter meg...hold meg oppdater om du fikk se kjønn å sånn da..eller har du fått vite det allerede?
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 20. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2007 Skal holde deg oppdatert vettu =) Nei, fikk ikke vite kjønn på ordinær ul, fordi h*n lå med bena bøyd oppover Så det blir spennende
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 jeg fikk heller ikke vite på ordinær.virka ikke som han gadd å se etter det liksom..selv om jeg spurte...var i porsgrunn på poliklinikken...hm..men men får vel vite det 7. sep...
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 20. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. august 2007 Vi spurte også, men virka heller ikke som om hu dama gadd å prøve så mye... Eneste hu sa var "hvis dere vil vite kjønn så kan jeg ikke si noe om det for det er litt vanskelig å se, men jeg setter opp en ny ultralyd i uke 32.." da var jeg litt over 18 uker på vei, og det er jo en eeevighet for en 1.gangs å vente da =) Har hørt om andre som har blitt bedt om å gå litt rundt og hoppe opp og ned.. men det var andre steder enn porsgrunn.. Så nå gleder jeg meg som bare FY til den 10
nenna34 m/desemberbaby Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 Morsomt at vi er flere som skal dit nesten samtidig. Har blitt fortalt at det blir gutt, men vil spørre igjen. Blir spennende!!
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 20. august 2007 #12 Skrevet 20. august 2007 ja...gleder meg villt jeg å....tror d er noen som bare IKKKE VIL si det....hvis di er litt gammaldagse eller no...jeg var jo i uke 20 å trur han kunne sett det hvis han ville..for jeg så at beina var fra hverandre liksom..fra siden..menmen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå