Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Gikk kjempefint det, lille rosa stupte inn i leken og var overivrig for det var jo så mye nytt og spennende:-) Når hun oppdaget hoppeborgen tok det helt av, hun lekte så voldsomt og kastet seg over kantene(!) flere ganger, gikk i gulvet med et brak, ristet litt på seg og på`n igjen:-) Det er god hun har god trening i å leke med gutta til Dailis, så dette skal gå så bra så. Var med på utelek og var møkkete og deilig når vi endelig skulle gå hjem, noe hun ikke hadde spesielt lyst til:-) Hilste på mange av de ansatte som har vært der i mange år og det var kjempehyggelig. Følte at det ikke var lenge siden de store hadde gått der, men det er jo faktisk 8 år siden fjortisen sluttet;-)
♥Snulder Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 hihi... ingen tvil om at den lille skjønnheten deres vil klare seg fint i det sosiale livet!!!
Plutseliten :) Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Så fint at det gikk bra. Det er vel helst vi som foreldre som synes det er litt vedmodig og rart å slippe disse små ut i store verden. Lillegutt skal begynne neste høst...han er 10 mnd og som du skrev i andre innlegget...stakar Jeg tror ikke jeg hadde orket å levere han fra meg. Men hadde jeg måttet.var jo ikke valget der. Er så takknemlig og heldig for at jeg får lov til å være hjemme et år til. Han er jo fortsatt bitteliten Han skal også begynne i samme barnehage der storesøster gikk. Blir 10 år det siden hun gikk ut,og de samme personalet er der ennå.Synes ikke det var lenge siden.....siste dagen.Pakker og tårer og minnebok med hjem
Karomamma Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Så bra!!! Det var det jeg visste! Og det visste sikkert dere også
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 Ja egentlig, men jeg synes det er så mange som har opplevd at det har gått bra første uken og så snur andre uken hvor ungene hyler og skriker....... Håper det ikke skjer med rosaklatten:-)
Natteravnen* Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Flott at det gikk so fint. Håper dagane framover fungerar like bra. Tenker ho tilpassar seg ganske kjapt, lykke til!
Trollmora Skrevet 21. august 2007 #7 Skrevet 21. august 2007 Så bra at det gikk så greit! Høres ut som du har et sosialt lite dyr i lille Rosa )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2007 Hun ligner på sin far, men er som sin mor;-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 21. august 2007 #9 Skrevet 21. august 2007 Så bra at det går så fint! Dårlige dager trenger slett ikke å komme! Theodor smiler fremdeles som en sol når han leveres i barnehagen. Han var overlykkelig over å komme i barnehagen igjen etter ferien!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå