Gå til innhold

er dette mulig.... ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt mens hele sommeren, siste mens var 1.juni:(

Jeg har tatt tilsammen 5 negative tester i sommer, siste var hos lege før 2 uker siden, en urintest.

for en uke siden begynnt jeg å få skikkelig øme pupper, sånn jeg hadde sist jeg var gravid...

Jeg har den siste uken hatt vondt i korsryggen... :(

 

Kan jeg ha hatt el selv om jeg ikke har hatt mensen, og lurer på om det er mulig at jeg kan være gravid selv om jeg teste negativt hos lege for 2 uker siden.. ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia...ja dette er mulig:-)

 

mensen er en rar ting...du kunne hatt vært gravid selv om du ikke vet det...har du vært gravid før?...ja den kan vel det...ta en test til du:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...