Piratsnuppa&Lukas! Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Jeg har ikke hatt mens hele sommeren, siste mens var 1.juni:( Jeg har tatt tilsammen 5 negative tester i sommer, siste var hos lege før 2 uker siden, en urintest. for en uke siden begynnt jeg å få skikkelig øme pupper, sånn jeg hadde sist jeg var gravid... Jeg har den siste uken hatt vondt i korsryggen... Kan jeg ha hatt el selv om jeg ikke har hatt mensen, og lurer på om det er mulig at jeg kan være gravid selv om jeg teste negativt hos lege for 2 uker siden.. ??
snart mamma t 2:-) Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 heia...ja dette er mulig:-) mensen er en rar ting...du kunne hatt vært gravid selv om du ikke vet det...har du vært gravid før?...ja den kan vel det...ta en test til du:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå