Skuddårsmamma=) Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Det har vi startet med... eller det er sambo som synger da! Klemmer og kysser magen, synger og ønsker den lille god natt. Har blitt en kjempekoselig avsluttning på dagen dette! Mest sannsynlig ingen hørsel enda, men man vet jo aldri..koselig alikevell! Flere som synger? Hva synger dere?
metteflette Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Jeg har aldri sunget til babyen i magen, ikke snakker jeg til den heller. Det ligger ikke for meg, men jeg har sunget og synger for mine 2 jenter, og det regner jeg jo med at babyen og hører.. Ellers så går det i litt forskjellige barnesanger, trollemor, viser av Egner osv.
Skuddårsmamma=) Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Synes det er litt rart å skulle hjøre det for min del jeg også, men sambo synes det er kjempekoslig. Trollmor som synges her også...
valentinebarn & kvinnedagsbarn Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 jeg er bare 12 uker på vei, så den lille hører vel kanskje ikke. Med nr 1 sang jeg aldri, men nå synger jeg jo ofte for jenta mi, og det vil vel da den ufødte også høre etterhvert
mamma050308 Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Jeg synger i kor og går rundt og traller og synger hjemme. Så lykketrollet får det både 4 stemt i koret og når jeg øver hjemme. Synger både vuggesanger og alt som vi synger i koret. Er kun 12 uker på vei, men koser meg med sangen. Snakker også med lykketrollet og koser med magen. Det ligger naturlig for meg. Min mann snakker med magen og koser med magen, selv om vi ikke er kommet så langt på vei. Syng videre du, kanskje der kommer en sangfugl?!?!??!
3 gutter iløpet av 4,5 år Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Synger ikke for magen, men for de to jeg har fra før. Det går i Kaptein Sabeltann, så jeg får vel en liten røver........ Hiiiiv og hoi snart er skatten vår !!!!!!!!
Pimienta Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Storebror er ivrig der, han synger helt inntil magen og ganske stille for at ikke jeg og pappaen skal høre (det er jo til lillebror ikke til oss!!!!). Går mest i bæbæ lille lam.
Heiaar har blitt 2-barnsmor Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Prøver å synge hver dag. Hender at jeg glemmer det, da... Synger en sang jeg sang for sønnen min og mamma sang for meg. Jeg synger for min lille venn, heter den :-)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 Jeg har egentlig lyst, men synes det er litt merkelig enda ;P
Gjest Lenchen Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Jeg jobber i barnehage, så synger så mye på jobben (kanskje lillegull hører det), hehe...
Athina' Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 Er 20+3 og babyen har ikke utviklet hørsel enda så jeg tror nok ikke det kommer til å skje på en stund nei. Eller synge til han/magen kommer jeg nok aldri til gjøre, synger og nynner for meg selv jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå