Gå til innhold

mange fra moss her? :)

gifteklar gravid og kvalm

Anbefalte innlegg

Skrevet

har akkurat flyttet hit, så om noen vil skrive om seg selv og barna og hva dere pleier å drive med så hadde det vørt hyggelig for jeg trenger tips til hva vi skal finne på. hehe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt opp igjen jeg hvis noen kanskje vil svare :)

Skrevet

Jeg er fra moss....

Så et innlegg lengre ned her og fra deg og der hadde du fått litt svar på ting å finne på i moss.

Jeg og mannen min bor på jeløy,framnes og har to hunder så det blir natulig mye tur gåing. Er du av typen til å gå mye tur så har du jo Alby som er kjempe fint med galleri og cafe. Også har de ponniridning.

Og rød gård ligger jo rett i nærheten der og med hester og griser og kaniner + div små boder og cafe.

Møllebyen som du alleede har fått tips om har et supert bibliotek med masse tilbud til de minste.

Nesparken og svømmehallen som sikkert har åpnet igjen nå etter sommeren.

Vi går også mye tur i skogen i våler og plukker bær og sopp osv...

Jenta vår på snart 2 elsker å være ute og kunne sikkert bodd ute hele året om hun fikk lov. Når det regner blir hun helt vill og skal ut så fort som mulig....

Hun har nettopp begynt i ny barnehage som er en nyåpnet barnehage ute på tronvik, dette er en gårdsbarnehage som jeg vet skal ha åpne dager etter hvert.

Ellers så er det helgene vi bruker mest sammen med datteren vår siden vi begge jobber i uka. Noe det nå blir litt forandring på siden jeg har bare ti dager i gjen til termin med neste mann.

Håper du har fått litt tips til ting å finne på i moss er det noe mer du lurer på så er det bare å spørre.

Skrevet

Hei! jeg bor i moss, har en gutt på 2 mnd! :) jeg kjenner ikke så mange her, er ikke fra moss, så hvis du har lyst til å bli kjent er det bare å sende meg en pm! eller du kan få mailadressa mi hvis du vil det?

Skrevet

dytter opp igjen jeg, kanskje flere som vil si noe :)

Skrevet

Vi er også fra moss;) Jeg er 21med to gutter på 2 1/2 og 5uker.. Vet det er mange her inne som er fra moss:)

Skrevet

koselig å høre fra flere fra moss her :) har ei jente på 3 vi, blir litt lite kontakt med andre venner med barn dessverre så om dere trenger flere venner så si ifra. hehe :) har du tips til hva man kan finne på med barn i denne alderen i mossedistriktet? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...