Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Lillegull her (4 mnd) har begynt å våkne 3-4 ganger hver natt, og det er et slit hver gang med å få henne til å sovne igjen... Vi har prøvd grøt og mme på kveldstid i tillegg til pupp, men likevel våkner hun etter kort tid... Så vi lurer på om det kan være pga tenner som klør? Noen med erfaring? Og er det noe som lindrer kløe? Har hørt om Dentinox, men er litt skeptisk. Råd mottas med takk
Gjest Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Bitering so har vært nedkjølt i kjøleskap kan lindre også. Virker det som om hun får tenner da? Sikler hun mye og biter på alt hun får tak i?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 sikler noe helt enormt, gnager på det meste, spesielt på hendene sine som har blitt helt rød av all gnaginga... synes så synd på henne og vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Men ser ikke antydning til tenner enda da... så vet ikke helt.
Gjest Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Da er det nok tenner på gang ja.. Men hvorfor ikke prøve Dentinox da? Er jo ikke mye de får i seg av det - du kan prøve det på dine egne gommer også for å kjenne hvordan det funker. Ellers så vet jeg at man kan gi PAracet stikkpille til natta om det er virkelig ille, slik at de får seg litt søvn.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Har tenkt at vi må nesten prøve det likevel, for både hun og jeg blir jo utslitt av å ikke sove... paracet stikkpiller, er det spesielle til baby eller?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 forresten, hvordan gjør man det med dentinox? har hørt noen som tørker av gommene først? er det lurest? og hvordan er det med amming, bør jeg smøre på etter amminga?
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Dette lurer jeg på også:-) Trodde det skulle være med en pensel eller noe..
Gjest Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Har ingen egen erfaring, men vet de smører på med fingeren. Sikkert lurt å ta det etter amming ja, så sitter det på litt lengre. Ellers er det spesielle stikkpiller med Paracet til babyer ja, tror minste styrken er 60 mg, den er vel opp til 4 mnd tror jeg. Eller 6 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå