Gå til innhold

3 åringen var feber syk ett døgn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han hadde plutselig feber natt til søndag og fortsatte helt til natt til i dag, det varte akkurat et døgn. Kun feber, ikke noe hoste eller noe annet. begynte i bhg sist uke og var der siste dagen onsdag. Noen andre som har opplevd dette???

Han er hjemme fra bhg i dag, men er jo helt fri for feber....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har opplevd det flere ganger med vår 3 åring. Var spesielt i en periode det var mye av det. Da hadde han ofte feber på eftan og kvelden+natt, og på morgenen var den borte. Dette skjedde flere ganger i mnd.

Skrevet

Var feberen høy da? Gutten vår hadde 39,6 og 39,8 helt til det bare var vekk... sjekka han flere ganger i natt, men det var bare borte.

Skrevet

Ja, den var over 39. Fikk beskjed fra legen at det var et virus :-) De sier jo alltid det når de ikke helt vet hva det er.

Skrevet

hehe, ja... hørt den før jeg også =))

Ble bare så overrasket når det gikk sånn over uten noe mer.

Skrevet

Ja, jeg vet. Ble litt redd jeg når dette gjentok seg så mange ganger. Men, det gikk over, og nå er det lenge siden sist.

Skrevet

Hvordan gjorde dere det med bhg da? Sendte dere han i bhg dagen etter en slik feber-natt eller var han hjemme? Sies jo at de skal ha en feberfri dag hjemme først...

Og gutten vår er ikke i 100% form igjen i dag selv om han ikke egentlig er syk lenger...

Skrevet

De første gangene holdt jeg han hjemme, men etter hvert så jeg at han var i toppform dagen etter, så da sendte jeg han i bhg. Ga beskjed om at det hadde vært en sånn natt da.

Men, det gikk så fint, for formen var alltid som den skulle dagene etter.

Du sier at han ikke er helt i toppform, så da hadde jeg nok holdt han hjemme uansett.

Skrevet

Sånn var lille snuppa mi også forrige helg...:( Hun hadde også kun feber og var litt slapp... Ett døgn med feber også vips....borte.....Men så merket jeg at hun hadde noe utslett bak i nakken... Dem ble borte dagen etter.. Har din hatt det...?

Skrevet

Tja... han pleier å få litt røde prikker på magen og nederst på ryggen når han har veldig høy feber, og de fikk han nå også... de er ike helt borte enda, men på vei....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...