Gå til innhold

Irriterende svigermor

Verdens peneste gutter er mine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid det vet gudskjelov ikke svigermor ennå, vi var der denne uka som var og da kritiserte hun alle. Herregud dama er ikke god. Hun sa hun så ned på de som føder med smertestillende, herregud hun har født en gang og da hadde hun en såkalt lett og rask fødsel. Hun sa hun aldri hadde glemt smertene da, men å kritisere de som har lange og harde fødsler og som får smertestillende det gjorde hun for det. Jeg har født en gang selv og det uten smertestillende og jeg har glemt smertene. Men jeg har all respekt for de som velger smertestillende, og vurderer faktisk å få det selv også hvis det går bra denne gangen også. Det gikk fort sist så det kan hende det går fortere når den tiden kommer og de ikke rekker å gi meg det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigermødre kan være noe ordentlig hærk. Jeg synes du skal gi fullstendig blaffen i hva hun mener, og gi gjerne uttrykk for det før fødselen også. Bare si til henne at du kommer til å bruke smertestillende om du føler for det. Om hun skulle mene noe om det, er det bare å lukke øra. Det er ikke noe du skal behøve å diskutere eller prøve å rettferdiggjøre ovenfor henne. Stå på!

Skrevet

Hva er det med svigermødre - er de satt på jorden for å være irriterende faktorer for oss?! Skjønner deg godt - bare si imot og ikke minst - gjør som du vil når det gjelder fødsel!

Skrevet

fatter ikke hva det ER med svigermødre jeg...de bare MÅ lage kvalm en eller anna plassen de,om de er aldri så hyggelige ellers..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...