Gå til innhold

Noen som skal teste 29 august?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i 3 pp, og har IKM 29 august....er ganske spent. Foreløpig kjenner jeg absolutt ingenting, jeg prøver å la være å tenke på det, og ikke innbille meg symptomer, men det er vanskelig å la være også....Noen flere som skal teste rundt 29 august?? Håper ikke det blir for mange prøveperioder....man blir jo helt opphengt i dette...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg skal teste 1 september.. Eg heller kjenne ingenting enda.. men veit jo aldri, får håpe på da besta:)

Skrevet

Jeg skal teste 30. august - samme dag som IKM - greier ikke å vente et eneste minutt lengre :o)

Skrevet

Blir spennende å se da, om det klaffer for noen av oss:) Er blitt 33 år, så håper det skjer noe snart...på høy tid å komme igang nå, har ingen barn fra før....

Skrevet

Jeg har IKM 31 august, tester sikkert noen dager før :)

Skrevet

Hei!

Jeg skal teste rundt 28. august. Slutta på pilla i midten av april, og har siden det hatt sykluser på mellom 14 og 17 dager. Skikkelig irriterende å få mensen hver gang man tror man har eggløsning.

Men denne mnd kom det bare et par dråper på dag 17, og det var det. :-) Er veldig spent på om det kan ha skjedd noe denne gangen. Iom at syklusen har vært så rar, så vet jeg ikke akkurat når jeg forventer mensen, men rundt den 28. skal jeg ihvertfall teste. :-)

Lykke til med testingen!! Skal krysse fingrene for at det funker denne gangen.

Skrevet

Jeg blir 39 snart....så håpet er lysegrønt (eller no'sånt) men må vel være innstilt på at det kan ta laaang tid (liksom jeg klarer det dah). Har ett voksent barn hver fra før

Skrevet

venter mens 27 august.. men skal ikke teste da jeg vet jg ikke er gravid denne mnd.. hadde sex (hppet av i svingen) først ei uke etter el...

Skrevet

Jeg har IKM 30. august, og hvis TR ikke har meldt sin ankomst innen da, blir det testing de luxe. Hadde en SA i juni, og merker at det er blitt veldig om å gjøre å bli gravid på nytt. I en alder av 40 år, så føler jeg jo også at tiden ikke er helt på min side.

Skrevet

Jeg har IKM 01. september, men kommer til å begynne å teste noen dager før det....klarer ikke å vente og har 30 billig tester liggende:) Jeg har vært kjempe trøtt idag, irritabel og er kvalm nå, men det er nok bare tilfeldig for det er jo altfor tidlig å få symptomer allerede nå....

Skrevet

Jeg har IKM i morgen.... tørr ikke tenke hva jeg føler eller tror, tenker jeg tar testen på onsdag:)

Skrevet

jeg har ikm på søndag..26..men venter i allefall en uke om jeg klarer det..klarte ikke et forrige mnd..men for to år siden klarte jeg det.. da fikk jeg positiv med engang..;) så må klare det denne gangen og..;)

Skrevet

Hei eg ska testa 30 aug og håpe då på posetivt svar..Har ei lita tulle i fra før på 18 mnd..men har vært klar for nr to lenge nå

Skrevet

Det blir nok testing rundt omkring der for meg og. IKM den 29. tror jeg. Symptomjakten er i gang i alle fall. Så vi får se, hadde jo vært gøy da. Merket godt etter SA at jeg virkelig ønsker å få det til igjen. Spennende dette her. Men det er ikke greit å vite om man innbiller seg ting eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...