Gjest Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Hei. Jeg holder på å sette opp en ukesmeny... eller det vil si meny for 4 uker.... Jeg har nok av vanlige hverdagsmiddager, men trenger tips til greie søndagsmiddager.... Noen med gode forsalg?? Kom forresten gjerne også med tips til noe godt på lørdagskvelden... Pleier å spise hj.laget pizza, men hadde vært godt med noe annet i allefall en gang eller to i mnd.. ;o) På forhånd...TUSEN TAKK )
Gjest Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 hehe.... "forsalg" faktisk... ;o) Jaja... dere skjønte sikkert hva jeg mente....
Helnøtt med spire:) Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Komle, kjøttkaker, salt torsk (kokt) med gulrøtter og saus + poteter så klart, lasange. Taco, nachos på lørdag?
Gjest irismor Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Skinkestek m/tilbehør Jegergryte/viltgryte Laks m/tilbehør Kokt torsk m/tilbehør Lammestek m/tilbehør Lørdagskos: lasagne tandorichicken kyllingvinger/klubber m/hjemmelaget potetsalat taco-lasagne har oppskrift hvis du ønsker kyllingsalat reker m/tilbehør hjemmelaget rekecocktail røkelaks og eggerøre
Gjest Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Tusen takk, begge to, for mange bra forslag ) Tar gjerne i mot oppskriften på taco-lasagne hvis du gidder "irismor".... hørtes spennende ut..... og vi har ei jente som elsker litt sterk mat så den hørtes passende ut... ;o)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 svinefilet.. krydre med salt og hvitløkspeppe.... steike i skifer, hell fløyte oppi og la det koke... server med ris og salat, eller poteter og grønnsaker... nam, nam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå