Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Hører ikke til under 3. trimester, men må spørre noen som vet. Jeg er reisende i jobben min(kjører fra sted til sted i bil), og lurer på hvordan andre har gjort dette. Problemet pr nå er at jeg må tisse ganske ofte(ca hver time)- og det er jo ikke noe do i bilen akkurat. Og senere lurer jeg på hvordan det er å sitt i bilen - i ro så lenge, med store magen. Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 dytter opp i håp om å få svar.......
eggedosis Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Hei! Tissetrengtheten er på det sterkeste i 1 og 3 trimester. (Er der i 2. også men kanskje ikke like kraftig hos alle). Jeg synes det hjalp veldig for meg å bruke B-Safe selen så det ikke presser sånn på magen/blæren. Hvis du kun tisser en gang pr. time er det jo lettere å planlegge stopp. Etterhvert kommer dette når du minst venter det og det kan være svært hemmende for deg og kvaliteten på bilkjøringen. Hvis du piner deg og begynner å kaldsvette.. kan det jo bli litt farlig i trafikken også. Uansett, stopp litt underveis det hjalp meg veldig! :0) Nå kjører jeg kunn korte turer, er i uke 32 nå.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Takker for svaret, får planlegge. Er en så lenge sykemeldt med kvalme........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå