Gå til innhold

Hvor har dere kjøpt stellekommode og pris på denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å haste å få en i hus nå!! Meeen, de er jo så sinnsykt dyre.... Har fått låne en gammel en av ei svigerinne, men den er over 10 år gammel, veldig liten, litt ødelagt og med skuffer jeg må lirke ut...

Tror jeg skal gå for en ny en i steden. Tenkte helst på en uten innebygd badebalje, med god skuffeplass. Vi har stort bad, så plass er ingen hindring. Jeg er dessuten over 1.70 høy, så greit med litt høyde på den også =)

Noen som har tips til meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi kjøpte en fin en på IKEA som heter Hensvik. Kostet rundt 850,-. Den kan brukes som barnemøbel etter endt stelleperiode. Man bare tar bort stelleborddelen, så vips har du en fin bokseksjon til barnerommet! Jeg er veldig fornøyd. Steller toåringen min der, mens vi venter på knerten... (Jeg er 1.73 cm og synes det er fin høyde på den.)

Skrevet

Vi kjøpte en på simo butikken som jeg synes er KJEMPE fin.

Badekar og 4 romslige skuffer. Den har bra høyde (jeg er 1.78)! Kostet 1699,- og kommer med topplate så den kan bli en fin kommode senere. De har like på Brio, men der koster de 2199,- utenom salg tror jeg..

Skrevet

jeg har kjøpt trekløver sin stellekommode. der er det badekar du kan ta ut,og stellemadrassen kan taes bort og det blir en fin kommode når stelleperioden er ferdig. den er i heltre og veldig fin. kjøpt vår på barnahus. koster 2999 da, men verdt pengene. hører med trebein som du kan sette på hvis man vil kutte ut hjulene.

Skrevet

Sist kjøpte jeg en fin, dyr stellekommode med badekar, men den tålte ikke vann særlig godt. Planen var at den skulle bli kommode til barnerommet etterhvert, men det var bare å kaste den. Surt! Denne gang har jeg bare tatt en vanlig kommode med stellematte på toppen. Badekar har jeg på stativ inni dusjen (god plass der).

Skrevet

har kjøpt en mørk brun stellekommode til 2499,- på reflex..kjempe fin! brukes til kommode etter stelleperioden, åsså er det forresten et stort, bredt badekar i dn:) kjempefornøyd vi;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...