Gå til innhold

Hvor lenge kan de små sove? Burde jeg vekke han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er 2mnd og de fire siste nettene spiser han rundt 21-22.00 og legger seg da og våkner ikke før 08-09.00 neste morgen.,,,

kan jeg bare la han sove?

han våkner jo når han er sulten....

snuppa spiste jo 2x om natten frem til hun var en 5mnd, så er ikke vant med en så snill gutt... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Andreas var også sånn som baby. Jeg lot ham bare sove, jeg. Og han har alltid vært en stor og sunn gutt som har lagt på seg som han skal.

Er liksom litt i mot at barna skal vekkes for å spise så lenge de legger på seg som de skal...

Bare nyt at du har fått et lite murmeldyr, du. Det er sååå deilig!

Skrevet

ja, jeg nyter det!!!

kjempe godt å få ordentlig søvn på natten.. :o)

er nok ikke synd på han,hehe..

bollekjakjer og en søt liten begynnende dobbelt hake... :oD

pumpet du deg litt i og med han sov hele natten??

jeg har mye melk, men er redd for å "miste" den.

hadde nesten ikke melk med snuppa, og vil ikke at det skal skje denne gange også... selv om det er noe helt annet denne gange.. :o)

Skrevet

Ja det er bare å la han sove :)

Han våkner hvis han er sulten :)

Amalie sov fra 00.00- 11-12.00 ca fra hun var 4 uker hun :)

Skrevet

Pumpet ikke på natta, nei. Så sant jeg ikke våknet på våte kalde flekker da =D Men hvis jeg våknet før ham- noe jeg som regel gjorde, pumpet jeg meg da. Pumpet meg også rett før jeg gikk og la meg.

Husker jeg fikk beskjed av alle om å sove mens babyen sov.... Har aldri sovet så mye noengang, jeg!

Er nesten så man hadde dårlig samvittighet ovenfor venninner med jevnaldrende barn som ALDRI sov....

Skrevet

La han sove. Minsten min var også sånn. Jeg pumpet ikke heller - og det gikk helt fint. Men det må du nesten føle deg litt frem på.

Skrevet

Hei du!

Jeg har samme luksusproblemet, trodde noe var galt da datteren min ikke våknet i løpet av natten for å få seg litt mat, men skjønte fort at hun har skjønt at man skal sove på natten ;) Jeg har ikke vekket henne på natten, men har heller stått opp selv og pumpet meg i 5-6 tiden for å lette spreng og å beholde melken- og det fungerer kjempefint. Hun er nå snart 3 måneder og går fint opp i vekt! Det vi har gjort med pumpemelken er at samboeren min har gitt datteren vår dette på flaske på kvelden- så får han litt kosetid han og- og stortrives med det :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...