ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Skjønner ikke hva det kan være...Er ikke vondt,-.....Er liksom bare ubehagelig,også bare på venstre side.... Noen som har peiling på hva det kan være??? Takk for svar ihverfall:)
eggedosis Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Hei! Jeg hadde masse vondt i venstre side, (startet med ubehag for så å bli verre og verre), fra uke 26 til 31. Dette fikk jeg spesielt i sittestilling og ble helt gærn av det. Det brant, verket strakk og dro! Da jeg nevnte dette for jordmor sa hun at det var innvollene som ble dyttet litt på, eller ommøblert som hun sa. Barnet tar sin plass og må derfor bane seg litt i vei! Dette kan være alt fra ubehagelig til veldig vondt. Jeg hadde mest vondt øverst i magen - under venstre ribben.
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Takk for svar:) Stemmer RIMELIG bra:0) Akkurat sånn har jeg det og... Blei du sykemeldt for dette??
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 Takk for svar:) Stemmer VELDIG bra,akkurat sånn har jeg det også Skikkelig VONDT!!! Ble du sykemeldt for dette eller?? Nevnte dette for legen min i dag,da jeg er litt bekymret siden jeg jobber på ett sykehjem liksom..Han sa jeg bare skulle se det ann...
eggedosis Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Nix! Men jeg fikk nye plager, umulig å sove om natten plagene..! :0) Så nå er jeg sykemeldt. Fortsatt samme plager når jeg sitter lenge. Det er noe dritt!!! :0) Og hos noen er det mye værre enn hos andre. Det kan forverre seg og du kan risikere å begynne å kaldsvette av smerter. Håper du slipper det da! :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå