*1+1=2 små* Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/08/20/509395.html DET ER SÅ SANT SÅ SANT!!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Nå begynner jeg og bli lei denne debatten faktsik... Menn stiller da opp for oss mens vi går gravid og i tiden etteprå.. Hva pokker er det vi syter etter??? Vi sitter jo her inne og koser oss over sparkene og bevegelsene til den lille, og 9mnd senere er vi faktisk så heldige at vi får være hjemme med barnet vårt i 1år før vi må ut på jobb igjen.. Er det noen her som syns d er så forbanna grusomt og gå gravid??? Ja det er litt plager som følger med. Men herregud for en premie vi får Så slutt og klag, jeg er virkleig lei av og høre syting og klager fra kvinnfolk rundt omkring...
*1+1=2 små* Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 HAHA er du seriøs? leste du artikkelen? det var utrolig morro å lese, ikke annet enn det:P Jeg elsker å gå gravid, hvis du har en dårlig dag så la det gå utover noe annet enn en som bare vile dele en morosom artikkel. MIn sambo har faktisk selv sagt: hadde de hatt mensen FOR EKSEMPEL, så hadde de vært sykemeldt i den uken fordi de aldri hadde greid smerten!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Ja jeg syns d var en tåpelig artikkel Og jeg syns d er nok mas om permisjonstiden og sånn. Far har like rett til tid med barnet osm vi har. Og jeg syns at alt d maset som har vært om permisjon og styr er gått litt langt..
*1+1=2 små* Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 hele artikkelen går jo bare ut på at hvis mannen hadde fått barn, så hadde de fått så mye mer fordi menn ikke tåler noen ting:P Herregud, det er ment som en spøk, de fleste gutta er jo enige i at de aldri hadde greid å få barn! Greit å være hormonell altså, men det va rjo bare barnslig av deg! Jeg har ikke sagt NOE om at permisjonstiden vår ikke er nok osv. jeg synes bare at artikkelen var morosom fordi det viser hvor tøffe vi jenter er og at det dog er bra at vi føder og ikke menn!
CB-BabyBoy Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Nå er jo hele det innlegget ment ironisk da, så man trenger vel ikke ta det så alvorlig. Men når det er sagt, så er det en viss snev av sannhet i det også. Det er ikke til å stikke under en stol at kvinner taper på å få barn rent karrieremessig. Jeg vil gjerne vite hvilken mann som hadde godtatt å bli forbipassert i lønnsoppgjøret fordi han var i permisjon...
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Hehe, den der artikkelen var morsom Og til dere gretne anonyme; dette var jo et kåseri, ikke en faktatekst. Ta det litt med ro da. Hehe, det er jo ment som en spøk. Selv om jeg er litt enig at det var litt sannhet i det ;P
*1+1=2 små* Skrevet 20. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2007 hehe samboer forteller litt morosomme ting her angående den artikkelen som har blitt GLEMT. altså: *fredagspils hvor menn diskuterer hvem som blødde mest, hadde mest vondt og måtte sy flest sting *Obligatoriske ettårspermisjon og 1 års sykemelding pga ubehageligheter/komplikasjoner. IRONIEN folkens...det ER faktisk ikke seriøst ment. Han sa også: om menn hadde hat mensen så hadde de diskutert hvem som blør mest, hvem som må ta mest smertestillende osv. haha jeg ler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå