Gå til innhold

Kan dere svare meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Lurer slik på om det er noe sjangse for meg ¨å bli gravid når jeg hadde sex nesten hver dag ivertfall annen hver før eggløsning og etter eggløsningstest viste positiv hadde vi sex den dagen, men etter råd som jeg har lest andre plasser roet vi ned da og hadde ikke sex på noen dager. Er det riktig eller burde vi hatt sex i dagene etterpå også? Jeg er i min 3 pp. og håper slik d skal gå i orden snart.

Hvor tidlig kjenner man symptoner..?Og hva kan det vere?

Jeg har denne uken kjent mye murring på høyre side nederst på magen, dog dette var kun noen dager etter eggløsning så kan kanskje vere det eller kan det vere egg som fester seg? Er litt øm i brystene, vond nakke og veldig trøtt + hmørsyk men dette kan jo like godt vere tegn på pms.

Et annet spørsmål også er at nå hadde jeg mensen 26 juli sist 30 dagers syklus, så har jeg regnet 28 dager til neste fra den dagen, slik at jeg skal få mensen kommede tirsdag og har derfor testet meg med strimmelgraviditetstest men den var negativ. men vist jeg skal gå utifra 30 dagers så har jeg vel testet fortidlig og kan vel allikevel vere gravid? Har kunn hatt mensen en gang etter ppilleslutt.

Håper snart jeg og alle andre prøvere snart har en spire i magen;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff vart et langt innlegg dette.. beklager

Skrevet

Hei!

Det hørse jo ut for meg som at dere hadde mer enn nok sex, ja. Spermiene kan leve opp til 96 timer, så da skal det jo være nok. Forrige gang jeg ble gravid, hadde vi sex de to dagene jeg hadde eggløsning og vips så var jeg gravid. Prøver nå å bli gravid igjen, og denne gangen funket det ikke 1 pp. Får se nå på 2 pp.

Symptomer kan man kjenne tidlig, eller man trenger ikke å kjenne noe så vidt jeg vet. Jeg kjenet kun mensmurring frem til uke 6, da kom kvalmen. Er en symptomliste et sted her på forumet, eller under nyttig info, men det kan jo være ømme bryster, mensmurringer, trøtt, kvalm.

Jeg ville testet ut fra 30 dagers syklus, forstår det slik at du absolutt kan være gravid ennå...? Testet du med morgenurin? Hvis man tester for tidlig, står det at man skal bruke morgenurin.

Dårlige svar dette, men graviditet varierer fra person til person, så vanskelig å gi noen fasitsvar.

Lykke til!

Skrevet

takk for svar:) Ja det var morgenurin jeg testet med, men er jo 5 dager igjen til ikm vist jeg går utifra 30 dagers sykls så det er vel fortidlig teste ja. Får krysse fingrene og håper spiren sitter og at tante grusom ikke kommer:)

ps, er ikke fasitsvar men erfaringer jeg er ute etter så du svarer bra;)

Skrevet

er hodepine et sympton? har skikkelig sterk hodepine

Gjest Renate&nydelige christina06
Skrevet

Jeg hadde skikkelig ømme pupper...var vondt når jeg gikk hehehhee:-)

Skrevet

ømme pupper har jeg også, men alle graviditetssympton er jo omtrent samme som mensensympton

Skrevet

sist jeg var gravid hadde jeg veeeeeldig hode verk.. i noen uker faktisk...

så det er nok et symptom ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...