Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 I helga har vi helt sluttet med pupp etter og ha holdt på i 19 mnd. Det går over all forventning, og lillegutt har ikke spurt etter puppen i så stor grad som vi trodde han ville gjøre. Problemet er bare at mamma´n har brystspreng....er det noen som vet hvor lang tid det tar før dette går over?
Gjest Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Vi driver også med dette, men har igjen kveldspuppen vi da :-). Etter at jeg kuttet morgenpuppen har det tatt ca. tre dager før jeg ikke trengte å pumpe ut noe på morgen/formiddag (Jeg pumpet litt ut da jeg kjente det var spreng, trappet ned). Regner med det vil ta ca like lang tid med den siste også, kanskje litt lenger? Eller hva sier dere som har gjort det?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 21. august 2007 #3 Skrevet 21. august 2007 Sluttet med puppen da lillemor var 10 mnd. Jeg hadde spreng i 4-5 dager. Pumpet litt sånn at jeg fikk bort den verste sprengen. Kan ikke pumpe tom for da blir det jo aldri stopp. Det tok ca 3 uker før det var tomt for melk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå