stratosen_er mamma_ Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Har aldri prøvd dette tidligere så dette blir spennende.... skal skrive referat når jeg kommer hjem... Håper det hjelper meg mot trøttheten, og at det kan virke spirefremkallende:P hehe...så får vi se..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 akupunktur er spirefremmkallende ja. Det var det som hjalp meg sist, skal prøve det denne gangen også, skal der neste mandag
ltech Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg er overbevist om at jeg kan takke akupunktur for at jeg i dag har verdens beste unge. Etter prøving, prøverør og mye fortvilelse i mange år, bestemte vi oss for å prøve dette som en siste ting.Og det hjalp :-) Lykke til!!!!
stratosen_er mamma_ Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 Jeg tror at jeg kommer til å få hjelp der ja:) jeg er vist for stressa...og har brukt opp alt jeg har av energi så jeg har ikke mer å gå på... nå skal hun hjelpe meg å finne veien tilbake til energien og livsgnisten:) så dette har jeg tro på.... kjenner meg annerledes i dag..litt lettere til sinns og varm og god i hele kroppen... skal komme med flere oppdateringer om noen vil høre:
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Vi kan starte en egen akupunktur tråd du og jeg:D Men kun dersom du har lyst:D
stratosen_er mamma_ Skrevet 20. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2007 gjerne det:) jeg er helt fersk på akupunktur...men jeg har tro på det... følte i dag at jeg ble varm i kroppen og føler meg i litt bedre humør....åååå som jeg håper at det hjelper og at jeg kan bli gravid denne mnd...det hadde vært fint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå