Kassi 3 gull Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Hei! Jeg skal sende en bryllupsgave til en venninne i Canada, men vet ikke helt hva jeg skal finne på. Hadde håpet å finne noe som var litt norsk (hun er fra Canada), passer til begge to og går greit å sende langt... Setter stor pris på alle forslag!
Arb.ledig husmor Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Et trefat, eller en treklokke... Det er vel typisk norsk... Tror eg hadde valgt noe i tre som ikkje var altfor tungt t å sende...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Ikke gi noe du ikke ville blitt glad for selv iallefall! Hva med å ta noen flotte bilder av norsk natur? Kanskje i svart/hvitt? Lag en slags collage som de kan ramme inn. Personlig og norskt!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 vi fikk ei flott kokebok fra Arne Brimi med flott norske tradisjonelle opp skrifter.det er flott bilder og oppskrifter.Den heter Norsk mat og kultur,anbefaler på det sterkeste,med mindre de ikke leser norsk da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå