Jewel m/jente får gutt Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Hvordan gjør deres partnere det med jobben? Har endelig fått time på fredag, men da kl 11 om morgenen. Og det kjipe er at sambo jobber i oslo, en time unna. Så han må rett og slett ta en dag fri han for å være med. Så jeg bare lurte hva/hvordan dere har gjort det?
Serial mom Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Vi fikk time kl.9,men visste jo om det lang tid i forveien,så mannen min satte av tid i kalenderen,og booka ingen møter eller noe før etter lunsj den dagen. Tar litt tid for oss også å kjøre til Oslo,men utenom rushen går det jo mye raskere da. Kanskje samboeren din kan ta halve dagen fri? Om han forteller på jobb hva han skal,så kan det jo være de lar han slippe noen timer den dagen uansett:-) Lykke til på UL,forresten!
troika*22.01.08* Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 vi har time kl 14, men min kjære jobber til kl 15 pluss at det er ca 30 min å kjøre fra jobb å hjem til oss( han skal hente meg) og ca 15 min fra oss til sykehuset....så han tar seg fri kl 12 sånn at han får tid til å komme hjem og ta seg ein dusj først...han jobber i anleggs bransjen så han er alltid full i møkk og støv pluss svette når han kommer hjem;) men har heldigvis snille sjefer som synes at det er morro når deres arbeidere skal bli fedre;)
lotta72 har fått Anders Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Rimelig sikker på at arbeidsgiveren hans har forståelse for at han må få fri. Er jo ikke du som skal sjekkes, men hans eget barn. Og sånn blir det jo femover. Ting som skjer i barnehagen og skole osv. Alt sånn legges til dagtid i Moss iallefall. Vi har time i Fredrikstad på torsdag kl. 10, og min samboer jobber i Oslo. ( vi bor i Moss) Han tar bare litt avspassering. Selv tenkte jeg å jobbe en time på morgenen, men har ikke bestemt meg enda. Det går nok sikkert bra:) Lykke til på ultralyd.
Gjest Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Vi hadde UL 10.45, jeg gikk fra jobb 09.00 og sambo møtte meg utenfor sykehuset..han begynte ikke før klokken 14.00
hunnybunn¤fødeklar¤ Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 jeg har time klokken 11 på formiddagen, og samboer er lastebilsjåfør, klokken 12 må han være på plass for å laste hurtigruta, så han skal ikke være med, har forresten ingen som kan ha dattra vår heller, så jeg håper det går bra at jeg tar henne med....noen som vet?
Serial mom Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Jada,går nok kjempefint å ha med jenta di,de er jo ganske barnevennlige dissa jordmødrene,he-he! Sikkert gøy for jenta å se lillesøster eller lillebror på skjermen:-)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Mannen din har krav på å kunne være til stede på UL. han skal heller ikke trekkes i lønn de timene han blir borte fra jobb.
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 20. august 2007 #9 Skrevet 20. august 2007 Vi hadde time klokken 12.00, så samboeren måtte ta seg fri hele dagen for vi må ta to ferger for å komme oss til sykehuset. Er to timer reisetid en vei. Tok med oss dattra hans også, så hun fikk se den lille. Det var stas:)
StoltMammaForFørsteGang Skrevet 20. august 2007 #10 Skrevet 20. august 2007 Det anbefales ikke å ta med søsken til første UL, i tilfelle noe skulle være galt.
Gjest Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 Vi hadde time 14.45. Samboer tok fri fra jobb klokken 13. Jeg tok også fri fra klokken 13, får jo betalt for de timene vi var borte i og med at vi sa fra på forhånd, velferdspermisjon.
Bdancer Skrevet 20. august 2007 #12 Skrevet 20. august 2007 Han tok seg fri hele dagen... tror det ble regnet som avspasering..
Jewel m/jente får gutt Skrevet 20. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 20. august 2007 Tusen takk for mange svar. Det hadde jeg ikke ventet ;-) Det har ordnet seg. Han har korte dager på fredager, så han jobber overtid to timer to dager, så får han fri fredag.. Har ordnet meg fri jeg og, slik at vi kan kose oss hele dagen, og itilfelle noe er galt, er det ikke moro og dra på jobb etterpå. Så nå går vi bare og gleder oss til å se den lille, og håpe at den vil vise hva den er.
nattensDronning Skrevet 20. august 2007 #14 Skrevet 20. august 2007 på brevet jeg fikk fra sykehuset så stod det at jeg ikke skulle ta med små barn... Bor i Stavanger jeg da, så det kan jo være at det er andre regler andre plasser
Eva Britt Skrevet 21. august 2007 #15 Skrevet 21. august 2007 Vi hadde time kvart på eleve, og ringte noen dager før og spurte om de hadde noen avbestillinger enten tidligere eller senere på dag. Fikk da time halv ett. Da fikk mannen min være halv dag på jobb. -Og vi fikk tid til tur på cafe før vi henta dattra vår i barnehagen. Deilig å være forelska kjærester innimellom.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå