Dronningen! Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 .... Oslo-ordføreren? Helt utrolig at de aldri lærer....
Dronningen! Skrevet 20. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. august 2007 Ingen som bryr seg om snusket i høyere kretser?
Gjest Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Akkurat idag bryr det meg midt på kne - skal betale regninger selv, og lurer på hvordan i %#¤&@£" jeg skal få pengene til å strekke til denne mnd....
Dronningen! Skrevet 20. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2007 Huff ja, det er ikke lett med penger. Kanskje du kan ringe ordføreren og spørre om et lite lån?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå