Gå til innhold

Flere som har barn som ikke sover ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille gullklump nekter å sove ordentlig.. klarer ikke finne roen alene. det eneste stedet han kan sove lenge er på meg eller pappaen sin... Og det er uaktuelt. selv da må han skrike seg i søvn... bruker smokk litt men da må han først ha en skrike litt før han begynner å sutte på denne.

om natten så våkner han heeeele tiden, vist jeg legger han på puppen spiser han litt men sovner nesten med en gang. Tydlig ikke sulten men kosete. Vil ikke at puppen skal være en smokk, men vist jeg ikke gir han den blir det skriking og hyling på natten og det er sliiitsomt :(

Har prøvd med mme på kvelden men det hjelper ikke.

Har prøvd å la han ligge en stund å skrike men da blir han bare helt desp til slutt så det orker jeg ikke.

Har prøvd å legge han litt før han blir survete men det hjelpe ikke og jeg har prøvd å legge han når han er skikkelig trøtt men det hjelper heller ikke.

Det er den samma uendelige skrikinga!! Jeg blir gaaal!!

Sånn det var dagens klagebrev fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er han?

Jr var også slik de første ukene helt til vi skjønnte at han hadde vondt i magen av at jeg spiste ting han ikke tålte. Når jeg kuttet ut nesten alt (levde på brødskive med majones og hamburgerrygg og saft i tre mnd), ble han mye roligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...