Gjest Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Nå er jr alene i barnehagen for første gang, jeg er litt trist jeg! Han var trøtt og litt sutrete når jeg dro, men han gråt ikke og vinket til meg. Hadde han hylgrått hadde sikkert jeg også gjort det... Det er så rart, nå er vi virkelig gått inn i en ny tid om du skjønner, han vokser så fort! Jeg kommer sikkert til å ha en slik følelse når han starter på skolen, når han konfirmeres, når han gifter seg, skulle ønske han ville være min lille gutt for alltid! Jeg tror det går kjempe bra for han i barnehagen, men jeg hadde gjerne kunne tenkt meg å vært der og sett at han lekte seg og kosa seg. Jeg er nok litt vemodig i dag ja, gleder meg til denne dagen er over...
nepomuk Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Vet hvordan det føles... Jenta vår startet i barnehage forrige mandag, og hele forrige uke gikk veldig bra. Ikke noe gråting, og så ut til å stortrives! (Hun er 2 år og 3 mnd, og sa selv at det var gøy i barnehagen)Men i dag var det ikke så gøy.... Sa at hun ikke ville i barnehagen, og stortutet da jeg gikk :-( Skal ringe barnehagen nå tenkte jeg og høre hvordan det går.
Gjest Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Å... tror det er værre når de er så store. Jr er 14 mnd. Men jeg såg at han skjønnte at det var noe ekstra på gang i dag, for han var litt på vakt. Ja det er nok lurt å ringe, da får du roet deg for jeg er sikker på at hun har det helt fint nå. De sier at de fleste barna roer seg nesten med en gang foreldrene har gått, det er bare når de ser dem at de gråter. La meg få høre hva de sa når du ringte da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå