Gjest Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Hei! Først til alle dere med bekymrende små mager. Er nå gravid for tredje gang, og har hatt "liten" mage og ligget under både den røde og grønne kurven, litt opp og ned, alle ganger. Måtte til ekstra UL med nr to, men har begge ganger født to frsike gutter på ca 4 kg. Bærer med andre ord ungen langt inn og det er det jo flere med meg som kan gjøre. Men NÅ lurer jeg på, er 36+3 d og kurven har plutselig tatt en bratt sving ned. Ligger ved uke 36 med et SF-mål på 28-29. Så lavt har jeg aldri vært før. Jordmora mente ( og det kjenner jeg og...) at ungen har seget langt ned og trudde vel fødsel kunne skje når som helst. Selv har jeg ikke trua på det da, har gått til termin og vel så det de andre ganger. Men er det ikke rart at kurven stuper så langt ned? Skal ikke til noe ekstra kontroll el noe, da fosterlyd, etc er helt ok. Noen med slike erfaringer?
Gjest Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 hei,dette er mitt femte sv,å sf målet har sunket ned,er 34+6 i dag. skal på ul i morgen for sjekk men det er vel for at hun har sunket dypt ned i bekkenet,går med vonde kynnere med tak hele tiden. men hun holder seg inne enda:) tviler på at noe er galt,da jeg kjenner hun har vokst,har knøtt liten mage,men den fyller hun opp da,hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå