Gå til innhold

Symptomjakten er igang...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde EL 12. - 14. august, og vi har vært flittige på sengefronten med leveranser av svømmere nesten hver eneste dag hele måneden :o)

Er i 1. pp så har ikke store forhåpninger om at det skal klaffe så fort alderen min tatt i betraktning (snart 39), men er likevel på symptomjakt.... (IKM er først 30.august)

Altså: noen dager etter EL fikk jeg mensmurringer og følelsen av at livmoren var knallhard. I tillegg har jeg hatt "stikking" og ømhet i brystvortene noen dager, og også en rar metallsmak i munnen.

Nå i dag oppdaget jeg at jeg har fått en voldsom utflod, hvit og tykk, og dette har jeg aldri hatt før! Det med ømhet i brystene og mensmurringer har jeg på en måte sett litt bort fra da det jo kan forekomme ellers også, men det med utfloden var veldig "mistenksomt"...

KAN det være symptomer på at det tross alt har klaffet så kjapt? Og er det i hele tatt mulig å få symptomer så fort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan kjenner du at livmoren liksom er knall hard?

Den metallsmaken lurer jeg også på, jeg føler jeg har en rar smak i munnen og er veldig tørst men så føler jeg at jeg bare leter etter symptoner også fordi jeg så gjerne vil :)

Skrevet

Tenker også at disse "symptomene" er fordi jeg så gjerne vil være gravid :o) Samtidig er det faktisk virkelig!

Metallsmaken har jeg helst i munnen når jeg våkner, en sterk metallaktig smak.

Jeg kjenner en slags mensmurringer i livmoren, og en slags hard følelse, nesten som om det er luftsmerter akkurat i livmor-området (vanskelig å forklare).

Når har du IKM?

Skrevet

har ikm på tirsdag når jeg teller 28 dager men siden siste sykls var på 30 dager så er vel fredagen mer rett. Er ikke helt lett det her:) Håper slik på at jeg allerede har en spire i magen:)'

krysser fingrene for oss!

Skrevet

Hadde EL 15 august, håper det skjer noe snart...er i 3 pp. Prøver å ta det litt med ro, og ikke tenke så mye på det, men det er vanskelig å la være. Har IKM 29 august....Blir spennende å se om det skjer noe...Har absolutt ingen symptomer enda, men jeg tro det er altfor tidlig....

Skrevet

Jeg har IKM 30. - og jeg tror også det er aaaltfor tidlig å få noen symptomer :o)

Jeg hadde ingen planer om å bli helt opphengt i dette, men den planen slo jo så sinnsykt feil......Blir vel temmelig tullerusk før IKM-dagen er her tenker jeg!!

Skrevet

Jeg krysser fingre sammen med deg - og håper på spire for både deg og meg :o)

Skrevet

hehe ja det er slik jeg er nå...har lyst teste hver dag bare for å se et lite håpe, men det slår jo helt feil for mister jo håpet når jeg tester fortidlig og det viser negativt.. men er fryktelig nervøs denne uka , venter på at mensen IKKE skal komme:)

Skrevet

Jeg har sinnsykt øme pupper... vondt i korsryggen, og tempen er høy....wæææ... er litt spent ja... sitter her å venter på at jeg må tisse pga jeg har to tester liggende her.... :)

Skrevet

Ojj! Så utrolig spennende!! Når har du IKM?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...