Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 dere som er 20 uker på vei, hvor mange måneder sier dere at der er på vei? synes det er så teit å si 4 og en halv. så jeg pleier å si 5. er det helt gæærnt?
Mamma'n til lille David Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 sier bare at jeg er såså mange uker på vei.. og hvis noen spør hvor mange mnd d vil si sier jeg bare at jeg er 5 mnd på vei 1 september (har termin 1 januar)..
Sannemamma Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg er 20 uker på vei, men sier bare 5 mnd. Har terming 9. januar.
jente08&jente2010<3 Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 jeg er 20 på vei imorra! termin den 10 januar! sier bare 5mnd jeg
melissa*me*januarbeibis* Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 er man ikke 5 md når man er 20 uker??????????????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå