DolphinGirl Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 ...slutte med p-pillen egentlig? Skal kanskje begynne prøvingen i januar/februar, og bør jeg slutte med pillen nå allerede? Men da er jeg redd for at jeg blir gravid før neste år, og det passer så dårlig... Noen som vet hva jeg bør gjøre?
Nummer tre <3 Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 noen er jo mer fruktbare enn andre da jeg har ikke gått på p-piller på snart et år og vi bare hopper av i svingen.. noen trenger jo litt tid på seg etter p-pillene, mens andre blir gravide med en gang... Vanskelig å si det der... Kan jo bruke kondom da! Jeg ville slutta....tok kroppen min veeeeldig lang tid før den kom i "normal" rytme igjen..
DolphinGirl Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg forsøkte å slutte med pillen for noen måneder siden og da hoppet vi av i svingen, men jeg ble så stresset av det så jeg måtte begynne med pillen igjen. Jeg har ingenting mot kondom, men samboer hater kondom, så det er visst ikke et alternativ.. Jeg tror egentlig også det er lurt å slutte ganske tidlig. Må samle mot til å gjøre det i løpet av høsten, tror jeg... :-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Ikke slutt med pillen før du skal bli gravid. Jeg kan ikke bli gravid før i januar, jeg slutter heller ikke prevensjon før da.
ups..nummer4 Skrevet 21. august 2007 #5 Skrevet 21. august 2007 Jeg sluttet med pillen i november ( snart to år siden) hoppet av, ble allikevel gravid i beg av mars :0) :0) Så resultatet er en nyfelig liten gutt som vi hadde tenkt lage august noen måneder etter fordi det passet bedre da :0) Ordnet seg allikevel, så det kommer sikkert an på HVOR viktig det er å vente , hehe
Mammapudding Skrevet 22. august 2007 #6 Skrevet 22. august 2007 Tror det kan være lurt å vente med å slutte, hvis ikke blir du å være sresset hele høsten.. Avhopping i svinger er IKKE trygt, ikke engang når man bare tyr til den metoden EN gang og i teorien ikke skal være i nærheten av eggløsning... Tror fruktbarhet ligger i familien...
En snupp - og en knert i magen Skrevet 25. august 2007 #8 Skrevet 25. august 2007 Jeg slutter om under en uke - bare ut dette brettet her. Vi skal ikke begynne å prøve før til sommeren, men jeg blir sint, sur og føler meg skikkelig ekkel når jeg går på piller, så nå gidder vi ikke det mer. Har kjøpt Ladycomp og satser på at det skal funke Og når vi begynner å prøve så vet jeg jo alt om EL osv., og det kan jo være kjekt å ta med seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå