lille My-77 Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Kanskje litt på siden dette her men..Jeg tar sjansen og spør likevel! Jeg har lyst til å fornye meg litt med litt nye høstklær, men er så usikker på hva jeg skal satse på. Har ikke så lyst å gå for mammaklær helt enda, da jeg kun er 12+2 og ikke så stor mage.. Men de vanlige klærne begynner å bli litt trange. Har lyst til å føle meg litt "fresh", men lurer på hva jeg skal fornye meg med i en sånn "mellomfase". Noen som har noen tips?
Birthen Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Det e jo masse fine løse topper og tunikaer for tiden. Og dressjakker og fine strikkejakker kan du bruke hele veien frem - selv om de ikke kan lukkes på slutten... God shopping!
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 heisann! jeg har bestillt alt av kataloger som jeg kunne tenkt meg. har fått H&M katalogen og der syns jeg at det var kjempe masse fint. masse laaange topper i nøytrale farger osv. (er ikke så glad i mønster og paljetter for å si det sånn) jeg skal på stoor innhandling på fredag da jeg ikke har noen ting som passer lenger. gleder meg.
lille My-77 Skrevet 20. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2007 Gleder meg også til shopping:) Vel og merke hvis jeg slipper å ha med meg godjente på 2. Hi-hi.. Det blir aldri noen suksess! Har prøvd det noen ganger nemlig!... Fint med laange topper ja. Da blir det plass til en voksende mage. God shoppingtur til deg og:)
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 skjønner godt det. vi har 2 gutter på 4 år...ikke lett å handle med dem heller.. skal endelig ha en barnefri helg. Og det skal bli kjempe deilig. lenge siden nå. god handle tur til deg oxo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå