Gjest Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Når begynte babyene deres å føre hendene sammen og putte dem i munnen og gjerne kikke litt på dem også? Og husker dere hvor lang tid, sånn ca, det tok fra de begynte med dette til de begynte å gripe etter leker?
Nr-3-i-Magen Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 Tror kanskje ho var 2,5 mnd da ho oppdaga hendene sine og 3 mnd da ho begynte å gripe etter leiker.
Nr-3-i-Magen Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Forresten - ho var tidlig ute med akkurat det..
Gjest Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Takk for svar :-) Husker ikke helt dette, bare mener å erindre at eldstemann var tidelig og mellomste treg på dette, men når de gjorde det.... Mine har i en uke begynt å førse hende sammen og tygge på dem, noen få ganger kikker han på dem også, er bare så spent på når han vil gripe etter leker, gleder meg til det! :-)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Føre de sammen og spise på de var han bitteliten når han gjorde.Ca 1 mnd.Tok etter ting og så på hendene 3 mnd.
Gjest Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Hmm, ser ut for at det kanskje blir en 3 ukers tid til da før han vil gripe etter leker, takk for svar du også anonym :-) Slik det er nå synes jeg det er så vanskelig å ta ham med ut fordi han sover så lite i vognen og ikke vil ligge der og bare stirre i luften, men når han kan holde leker, kikke på dem og spise på dem håper jeg det vil bli enklere å ha ham med på ting :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå