Gå til innhold

Noen som vil joine "kun-ett-barn-klubben"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er iallefall i den klubben.

Sitter bare hjemme og griner nå.

Er nå 17+3 og kvalmen skulle vært over for lengst. Hatt noen fine dager uten kvalme. Så slår ryggen seg helt vrang og ryggraden min er stiv som en stokk. Helt opp i nakken, så jeg får hodepine av det. Så våkner jeg hver gang jeg snur meg og sover dårlig av det= mer kvalm.

Så nå spyr jeg med hodepine og stiv rygg. DRITT DRITT DRITT!

Vet mange sikkert har det værre, jeg burde ikke klage. Men jeg orker ikke være positiv i dag!

Skal på jobb klokken tre. Hurra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg melder meg sporenstreks inn i den klubben ja!! Sånn som jeg har hatt det gjennom sommern og nå vil jeg aldri gjennomgå igjen.

Det er noe gærnt et sted når man vurderer maten etter hvordan den er å kaste opp igjen hehe.

Folk sier jo at man glemmer og at det er ikke sikkert det blir sånn igjen, men jeg tviler på at jeg vil ta sjansen.

Søsken er oppskrytt hehe, så junior kan få en hamster eller no :)

Skrevet

Hehe vil bare trøste dere med at det går over :D

Jeg kastet opp i 7mnd med storesøster her i huset. Og jeg tenkte dette gjør jeg aldri igjen. Men ja nå sitter jeg er da og er snart 27uker. Kvalmen har vært på besøk her denne gangen også, og den er jo ikke noe gøy og ha med og gjøre.

Men for og komm med litt oppmuntring så er dette svangerskapet 1000ganger lettere enn med førstemann. Så svangerskap kan være to helt forskjellige ting :D

Skrevet

Nja... Vurderer det,men jeg er redd jeg ryker på en søskensmell likevel! Er snart i uke 28,og er enda kvalm,dog ikke like ille som de første 4-5 månedene(spøy 10-15 ganger dagen/natta,minst! *urk*),nå kan jeg jo faktisk handle,lufte hunden og ta en bytur i ny og ne! Fantastisk,he-he! Det hjalp godt med sykemelding!

Vi hadde tenkt oss 3 stykker vi da,men vi får se. Er jo litt bekymra for åssen det skal gå om jeg er like dårlig neste gang,og i tillegg har en baby/smårolling å passe på! Jeg har vært gravid 2 ganger før,men mistet begge. Andre gang kom jeg lengst,og var skikkelig dårlig,akkurat som jeg har vært nå,så er jo tydelig at jeg suger til å være gravid! Men; (bank i bordet),jeg har ingen andre plager ihvertfall,sånn bortsett fra trøtthet,men det kan man fint leve med!

Nei,jeg havner nok tilbake på bim igjen,jeg!

Skrevet

Jeg holder meg til prinsippet - en av gangen. ;)

Skrevet

Et mulig medlem her også!! Ønsker en søster eller bror til den lille, men da må nok smabo være gravid neste gang!!

Godt å høre flere som vurderer maten de skal spise utifra hvorda det vil være å kaste den opp igjen! For det er jo akkurat det som skjer uansett! Så et lite tips: IKKE spis brunost! Det var smertefullt faktisk...usjh!

Lammende kvalm 24/7 og kaster opp til alle døgnets tider. Er i ferd med å gå på veggen, da jeg ikke har kommet meg noe ut siden uke 4-5 (13 nå). Og hodepinen..ja den lever den!!

Godt å få det ut! Gud som jeg gleder meg til fødsel... =)

Skrevet

Hehe, jeg må jo le da (ikke stygt ment.. :-))... Jeg er gravid med nr. 2, og jeg HATER hver eneste dag som gravid! Har en datter på 19 mnd, og i det svanhgerskapet hadde jeg bekkenløsning de luxe, svangerskapsforgiftning, styrtblødning under fødsel, slet med amming, barnet hadde kolikk og de ekstra kiloene rant så visst IKKE av som det ble sagt at de skulle gjøre... Jeg lovet dyrt og hellig at datteren vår kom til å bli enebarn...

Men nå sitter jeg her med kul på magen igjen, kiloene renner på og bekkenløsningen er på god vei tilbake allerede... Jeg misliker det til de grader, men.... DET ER SÅ VERDT DET!! Det BLIR faktisk glemt etter en liten stund, det kan jeg love dere jenter!:-) I mellomtiden så får vi bare håpe at tiden går fort, fort, så vi kan leve litt igjen vi også...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...