mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Det var en tråd her inne tidligere som gikk på at en skulle si tre pene ting om nicket over deg.Håpte vi kunne få til en slik tråd igjen. Håper der er noen som vil starte denne tråden da.Venter spent
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 20. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. august 2007 Ingen som ønsker å lage denne tråden?
Gjest Skrevet 20. august 2007 #3 Skrevet 20. august 2007 Jeg kan godt være med, men jeg kjenner ikke nicket ditt så godt så da synes jeg det blir litt vanskelig :-) En ting jeg kan si er i hvertfall at du virker koselig og snill og utifra noen andre svar jeg fant nå, ærlig og diplomatisk :-)
Gjest Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 Da kan jeg fortsette da:) Alva,mamma til3:-) : Du har en skikkelig søt baby ! Du virker som en snill person:) Alva er et fint navn !
Frk. Vable Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Får prøve meg på denne, jeg også, da! Har bare lest innpå profilen din, så "kjenner" deg ikke så godt, men men..,. Grorud og Eva M **: -Du også har en skikkelig søt baby! -Du virker voksen for alderen og er sikkert en kjempeflink mamma, virker veldig "barnevennlig"! -Og du er scrapbook-frelst, som jeg syns er kult, for jeg har lyst å begynne med det, men er tom for ideer, så trenger litt hjelp!!
Alba44 Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Kjenner ikke deg jeg, Juni, men var innom profilen din og må si at du har nydelige barn!! Jeg liker nicket ditt veldig godt, fordi det var i juni jeg fikk gullet mitt )) Så derfor har jeg nå så gode assosiasjoner til Juni. Så vil jeg ønske deg en fin-fin mandag, og ellers en flott uke!
Poteto Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 Alba33-guttemamma - kommer med utroli mange gode råd! (tusen takk) - virker som om du ikke dømmer noen - en god 3 barns mamma
Alba44 Skrevet 20. august 2007 #8 Skrevet 20. august 2007 Tusen takk for pene ord, legøya, men må bare rette til at jeg ikke er 3 barns mor. Har nettopp fått min første )
Leetha Skrevet 20. august 2007 #11 Skrevet 20. august 2007 Ja så var det meg da... * Thalie var et fint navn:) * Du er ung og sterk! * super mamma
Gjest Renate&Nydelige Christina06 Skrevet 20. august 2007 #12 Skrevet 20. august 2007 kjenner ikke deg To gullgutter...meeen jeg synes du er: en gull mamma til de herlige gullguttene dine:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå