Gå til innhold

Fikk meg en skikkelig støkk!!!!!


vil ha en til=)

Anbefalte innlegg

Vært på besøk hos familien til samboeren min i helga (jeg er 5 uker på vei og de vet det ikke enda) og i går rett før vi skulle kjøre hjem så klarte jeg å gå på ræva ned trappa der da. Sklei på glatt underlag og deisa ned. Ble så kvalm og så redd!!!!!fikk jo skikkelig vondt oxo da men var mest bekymret for den lille spiren. Nå er jeg ganske sikker på at det skal litt mer til en et fall før den løsner men redd lell. Men jeg ville liksom ikke fortelle at det er en spire på gang heller så måtte late som jeg hadde det litt vondere enn sant var:) I hele går valfartet jeg til do for å se om det kom en blødning..men det ser ut til å ikke ha noe å si og fortsetter den laaaaange ferden mot legetimen i slutten av uke 8. Hormonene herjer inni meg for tia så ble litt mye følelserinni det fallet i går... Kan le litt i dag (er fortsatt mørbanka) men blir lett finta ut for tia!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så ekkelt det må ha vært! Kan godt skjønne at du ble redd! Men jeg tror ikke det ville ha skadet spiren - særlig når det ikke var blødninger eller noe. Men om du er veldig engstelig kan du jo spørre legen om du kan få time tidligere pga at du er så redd - angst for barnet skal visst være en medisinsk grunn til ultralyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det skal gå bra....men skal det komme en blødning vil jeg jo nevne fallet og ønske meg en sjekk...mistet i 7.uke i mai og er ganske bevisst på å få sjekket når jeg merker at noe er galt....kjente det sist.Ikke noe sånt nå så avventer.....:) Får prøve å holde meg på beina framover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...