Propellmamma til 2 Skrevet 20. august 2007 #1 Skrevet 20. august 2007 Jeg har så vondt i underlivet, det presser på urinblæra hele tiden og det svir. Men det gjør ikke vondt å tisse, derfor går jeg ut fra at det ikke er UV. Føler jeg må holde magen oppe for den er så langt nede og klarer liksom ikke å gå helt oppreist. Dette i tillegg til kynnerne gjør at jeg kvier meg for å reise meg opp - vil bare sitte og ligge for å slippe smertene litt... Er dette fordi ungen dytter der? Har hatt det sånn i 3 dager. Eller kan dette være noe med at hodet fester seg? (Er 34 uker og 2.gangs)
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 20. august 2007 #2 Skrevet 20. august 2007 jeg har oxo hatt dette her endel, og d er nok bare hode som presser ned i bekkene ja:) men er ikke sikkert d har festet seg.. (ps. d heter UVI, hehe..)
Propellmamma til 2 Skrevet 20. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2007 Uff, jeg som trodde jeg hadde begynt å skjønne kodespråket her inne.... :-p
Gjest Skrevet 20. august 2007 #4 Skrevet 20. august 2007 jeg hadde det slik og jeg hadde kraftig uvi selv om det ikke svei når jeg tisset, men fikk aldri tømt blæra skikkelig. Ville levert en prøve for å være sikker jeg. Kan jo være barnet også
velsignet med to Skrevet 20. august 2007 #5 Skrevet 20. august 2007 Det KAN være UVI selv om det ikke er vondt når du tisser, mange som har det nesten helt uten symptomer også.
eggedosis Skrevet 20. august 2007 #6 Skrevet 20. august 2007 Mee too! Det er irriterende og jeg er suuperlei av akkurat denne "vondten". Urinblæra blir stadig brukt som hoppeball. Inn og ut av toalettet hele tiden!! Ofte tror jeg at det kommer mye - man da er det kun en microskvett, og omvendt. Når jeg tror det skal komme en skvett er det nesten litervis føles det som. Når jeg er ute og går tur i skog/mark blir jeg helt desperat etter et toalett. Jeg må stadig stikke inn mellom noen trær. Ikke så veldig gøy, men man må jo ut å gå selv om det er driitvondt i nederste del. Ofte tisser jeg mer enn jeg drikker føles det som- fatter ikke hvordan logistikken fungerer helt! :0) Flere ganger om natten med full tank..;0) Vet at man skal drikke mye siden fostervannet byttes hver 3. time, men man blir jo lei av all denne tissetrengtheten, vondt er det også!
slitelita er mamma til 3!!:) Skrevet 20. august 2007 #7 Skrevet 20. august 2007 jeg hadde d på samme måte og det var uvi...har alltid før vært vondt å tisse når jeg har hatt d,men ikke nå når jeg var gravid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå